Interne+evenementen+%2D+Trends+en+ontwikkelingen
Nieuws

Interne evenementen - Trends en ontwikkelingen

Interne evenementen komen er steeds beter op te staan. Meer en meer bedrijven zien een intern evenement als een belangrijk deel van de communicatiemix. In tijden van tekorten aan de juiste mensen is het binden en vasthouden een factor van belang.

Tijdens de Gouden Giraffe-verkiezing is Interne Evenementen en Teambuilding een categorie waar de concurrentie elk jaar groter wordt. Dit onderschrijft de toenemende importantie van de interne evenementen. Door die toenemende belangstelling is deze categorie ook sterk in ontwikkeling.

Wat zijn de trends en ontwikkelingen op het gebied van Interne Evenementen en Teambuilding? Wij hebben er een aantal voor je op een rijtje gezet.

- Netflix concepten
Voor de optimale impact denk, doe en regisseer je jouw interne evenement vanuit de Netflix gedachte: leg (een deel van) de regie in handen van jouw collega’s. Lees ook: 'Is jouw event als Netflix-proof?'

- Verpak een feest of uitje in een doelstellingsgericht traject
Ook voor het leuke bedrijfsfeest of bedrijfsuitje kun je heel eenvoudig doelstellingsgericht te werk gaan. Een prachtig voorbeeld is deze case van opdrachtgever Fundis, uitgevoerd door idtv+: Zorg voor Morgen Festival.

- Interne marketing
Wie het zo goed organiseert, in een traject en strategie verwerkt, die kan zelfs van collega’s ambassadeurs maken. Dan wordt een intern event, interne marketing. In dit artikel gaan we hier dieper op in. 'Interne evenementen: van binding tot ambassadeurs'. 

Lees ook:
- Interne Evenementen - 4 Gouden Tips
- Interne Evenementen - 7 Trends die je morgen kunt inzetten

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.