Oceandiva gaat met nieuwe look and feel voor wereldwijde groei
Er is niets mooier dan aan het eind van het jaar keihard je ambitie uitspreken. Oceandiva doet dat en pakt meteen door: in het jaar waarin Oceandiva haar indrukwekkende 20-jarig bestaan viert, kondigt de aanbieder van varende evenementenlocaties een bruisende transformatie aan: een volledige rebranding en herpositionering, die symbool staan voor een nieuw tijdperk van innovatie en groei. En die groei richt zich op de wereldwijde wateren...
"Twintig jaar geleden begonnen we met een visie om unieke evenementen op het water te creëren. Vandaag de dag blijven we trouw aan die droom: terwijl we ons merk vernieuwen zetten we koers naar de volgende 20 jaar vol inspiratie en onvergetelijke evenementen. Met deze rebranding en nieuwe positionering benadrukken we onze toewijding aan innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid," zegt Edwin Petersen, CEO van Oceandiva.
Het nieuwe gezicht van Oceandiva
De rebranding omvat een nieuw logo, een frisse huisstijl en een vernieuwde website. Het nieuwe logo van Oceandiva combineert het vertrouwde met het eigentijdse en reflecteert de dynamiek en vooruitstrevendheid van het bedrijf, terwijl de vernieuwde huisstijl en vormgeving de energie en passie uitdragen die Oceandiva kenmerken.
"We hebben een design gecreëerd dat onze rijke geschiedenis eert en tegelijkertijd onze toekomstige aspiraties weerspiegelt. Deze rebranding is een belangrijk stap in de evolutie van het bedrijf en onderstreept de ambitie om een leidende rol te blijven spelen in de eventsindustrie. Onze nieuwe positionering, 'A world apart', is een belofte aan onze klanten dat elk evenement bij Oceandiva een unieke en onvergetelijke ervaring zal zijn. We willen niet alleen voldoen aan de verwachtingen van onze klanten, we willen ze overtreffen. Onze veelzijdige multi-level schepen bieden ongeëvenaarde flexibiliteit, terwijl de steeds veranderende skylines op de achtergrond en de bruisende energie van de stad zorgen voor een bijzondere wereld," voegt Petersen toe.
Navigeren naar nieuwe horizonnen
Elke grote reis begint met de beslissing om de trossen los te gooien en het avontuur te omarmen. Met als nieuwste toevoeging aan de vloot de Oceandiva London, die het prestigieuze Platinum label van Green Award heeft ontvangen, onderstreept Oceandiva hun inzet voor duurzaamheid, innovatie en kwaliteit en zet Oceandiva grote stappen richting verdere internationale expansie. "We richten onze blik op uitbreiden binnen Europa, het Midden-Oosten en Amerika en brengen onze unieke evenementervaring naar wateren over de hele wereld," verklaart Petersen.
"Terwijl we terugkijken op 20 jaar van succes en innovatie, kijken we vooral met enthousiasme uit naar de toekomst. Onze rebranding is meer dan een nieuw logo; het is een vernieuwde belofte aan onze klanten en partners dat we blijven streven naar excellentie, innovatie en unieke evenementenervaringen," besluit Petersen.