Nieuwe+Nederlandse+hotelketen+en+wijnleverancier+bundelen+marketingkrachten
Nieuws

Nieuwe Nederlandse hotelketen en wijnleverancier bundelen marketingkrachten

EVENEMENTENLOCATIE & LEVERANCIER - De nieuwe Nederlandse hotelketen Princess Hotel Collection, dat per 1 juli is gestart, en de grootste wijn-webwinkel Wijnvoordeel.nl slaan op marketinggebied de handen ineen om een meerwaarde te creëren voor hun klanten.

De bedrijven zijn ervan overtuigd dat de samenwerking een toegevoegde waarde zal zijn omdat de doelgroepen van de beide labels veel overeenkomsten hebben. Zo garandeert Princess Hotel Collection naar eigen zegge een beste prijs garantie voor een vertrouwd serviceniveau en een verfrissende hospitality formule. Wijnvoordeel.nl kan dankzij zijn inkoopbeleid en efficiënte bedrijfsvoering topwijnen aanbieden voor een prijs ver onder de normale winkelwaarde.

‘Deze samenwerking past uitstekend in onze strategie om onze eigen website en eigen distributiekanaal te onderscheiden ten opzichte van alle andere partijen. Wij garanderen al de laagste prijs op onze eigen website; deze actie laat wederom zien dat wij onze nek uit willen steken voor onze gasten’,  aldus Tim Vissers van Princess Hotel Collection. René Tulner van de wijn-webwinkel zegt hierover: ‘Wij zijn erg enthousiast om de loyaliteit van onze klanten te belonen met een scherp geprijsd arrangement bij Princess Hotel Collection’ aldus René Tulner van de wijn-webwinkel.

Princess Hotel Collection biedt de klanten van Wijnvoordeel.nl een unieke mogelijkheid om een
overnachting te boeken tegen een uniek tarief van € 50,00. Daarnaast krijgt de Wijnvoordel.nl klant een gratis fles wijn bij het online boeken van een diner. Alle gasten van Princess Hotel Collection die via de eigen website of het eigen loyaliteitsprogramma hebben geboekt worden beloond met een voucher van Wijnvoordeel.nl ter waarde van € 15,00.

 

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.