Marjolein+Waarsenburg+eventmanager+bol%2E+treedt+toe+tot+Gouden+Giraffe+jury
Nieuws

Marjolein Waarsenburg eventmanager bol. treedt toe tot Gouden Giraffe jury

De jury van de Gouden Giraffe Event Awards 2024 krijgt niet alleen gestalte, maar nadert zelfs de afronding voor komende editie. Zeker nu ook Marjolein Waarsenburg van bol. toe treedt tot de jury. Zij is eventmanager bij dit over bekende merk, met een prachtige event staat van dienst. "Live evenementen zijn simpelweg onmisbaar voor een succesvolle merkbeleving en de betrokkenheid van het publiek."

Net als de overige nieuwe juryleden voor de Gouden Giraffe Event Awards 2024, Eva Maes (Samsung), Tolga Tekbasan (McDonald's) en Bianca Even (KPMG), introduceren we Marjolein Waarsenburg als eventmanager van bol. graag door middel van een kort interview:

Kun je ons vertellen waar je in jouw functie als event manager bij bol. verantwoordelijk voor bent? 

"Zeker! Ik ben verantwoordelijk voor het organiseren en uitvoeren van diverse evenementen, activaties en beurzen. De scope is breed, want ik organiseer meerdere grootschalige projecten per jaar waarbij de insteek, doelgroep en aanpak flink variëren. Van A tot Z voer ik de regie uit waarbij het doel altijd zoveel mogelijk impact maken."  
 

Events maken onze cultural beliefs tastbaar


En welke rol live en events daarin spelen?

"We hebben meer dan 13 miljoen actieve klanten, ruim 51.000 verkooppartners en duizenden collega’s. Voor bol is het belangrijk dat we alles en iedereen bij ons merk betrekken. Live evenementen en beurzen zijn voor ons dus buitenkansen om ons merk, onze plannen en onze duurzame ambities met de wereld te delen. Dit zijn de momenten om hét bol gevoel tijdens de evenementen op te roepen en onze cultural beliefs als ‘We are bold’ en ‘We make it happen’ tastbaar te maken voor het publiek."

Wat is volgens jou de kracht van live communicatie en marketing events?

"Live evenementen zijn simpelweg onmisbaar voor een succesvolle merkbeleving en de betrokkenheid van het publiek. In een wereld waarbij digitale interacties de boventoon voeren, bieden live evenementen de mogelijkheid om een tastbare menselijke ervaring te creëren die emotionele betrokkenheid genereert, iets wat online interacties vaak moeilijk kunnen evenaren. Daarnaast is het de uitgelezen kans om in gesprek te gaan met het publiek waardoor we reacties kunnen peilen, vragen beantwoorden en bijdragen aan een gevoel van betrokkenheid en verbondenheid dat zo waardevol is."

Hebben events nog een rol bij de re'naming' van bol.com naar bol.?

"In oktober zijn we van start gegaan met het toepassen van het nieuwe logo en huisstijl in de eigen middelen zoals website, app en campagnes. De visuele stijl is subtiel aangepast wat je kan terugzien in de meer speelsheid in de typografie, fotografie en een uitbreiding in het kleurgebruik. Ook bij events heeft dit geleid tot een nieuwe look & feel."

Schrijf jouw beste event van 2023 in. Nu met early bird korting:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.