
Lely Future Farm Days: een week vol events en het bewijs van online impact en beleving
Lely Future Farm Days was nou echt zo'n evenement waar de shift van live naar online, aan de hand van D&B Eventmarketing, tot indrukwekkende momenten leidde. 300 koeien, 12 trucks, 25 opbouwdagen, 36 broadcasts, 38 landen en 8 talen, 1 platform, 15 tijdzones, 72 vooraf opgenomen video’s en honderd duizend cues...Lely Future Farm Days, de digitale editie.
Met als resultaat: een week vol met events. Een openingsevent voor alle medewerkers, een high tech productlancering met meer dan 32 Future Farm Sessions, een pers event en de week is afgesloten met een interactief slot-event. Een online event dat zijn weerga niet kent, waarbij ook nog eens 3 baanbrekende innovaties gepresenteerd werden, de toekomstvisie van Lely en veel voorbeelden uit de praktijk.
Technische partner Neoc/BigVis:
'Wat zijn koeien heerlijk nieuwsgierige dieren! De afgelopen maanden hebben we met een team van creatievelingen gewerkt aan een te gek project! Wat begon als een Corona proof brainstorm op ons kantoor is uiteindelijk een waanzinnig eindproduct geworden. Zo tof dat D&B Eventmarketing het vertrouwen heeft gehad om dit out-of-the-box idee bij hun opdrachtgever te presenteren. Deze hadden vervolgens het lef om er vol voor te gaan!'
Van stal naar studio in 1.20 minuut. Wat zijn we blij dat we dit jaar toch nog tenten hebben gebouwd, aggregaten gestart, trailers gelost en in hoogwerkers hebben gereden! Opdrachtgever: D&B Eventmarketing. Compilatie: Rob van der Voort Photography. Leveranciers: Allrent ICT Solutions, Bazelmans AV, BigVis, 4Light, Boels Rental, Create, DC, Doornbos Equipment, F & L Powerrental, Rent-All, ScriptEase teleprompters, SoulMates InterActive, Van Dalsen Tentenverhuur, Gert-Jan Wieman, Hendrik de Winter.