Lars+Flinkerbusch+haalt+met+Westland+Marketing+Tour+du+Jour+naar+Naaldwijk
Nieuws

Lars Flinkerbusch haalt met Westland Marketing Tour du Jour naar Naaldwijk

CITYMARKETING WESTLAND - Lars Flinkerbusch, de geestelijk vader van Noordwijk Marketing en daarmee van vele citymarketingbureaus, is inmiddels directeur van Westland Marketing. Door Tour du Jour naar Naaldwijk te halen en in te zetten op de onderscheidende punten van de Westland-regio heeft Flinkerbusch weer een stunt op zijn naam.

Het Wilhelminaplein in Naaldwijk heeft daarvoor een complete metamorfose ondergaan. Op het plein is een transparante tent van 25 x 25 meter verrezen, die het domein is van Wilfred Genee, Gert Jakobs en Danny Nelissen. In het live uitgezonden sportpraatprogramma ‘De Zomer Van 4: Tour du Jour’ ontvangen zij tal van bekende gasten. Bovendien is er ruim podium voor de Westlandse tuinbouwproducten: planten, bloemen, groenten en fruit.

Bedrijfsleven is betrokken
Zowel voor als achter de schermen wordt al maanden hard gewerkt aan de komst van het sportpraatprogramma ‘Tour du Jour’ naar Westland. Westland Marketing, gemeente Westland, RTL4 en Infostrada Sports Group, uitvoerend producent van ‘Tour du Jour’, hebben de handen ineen geslagen om dit populaire sportprogramma uit te zenden vanuit het grootste internationale glastuinbouwcluster ter wereld. Waar de wielersport bovendien volksport nummer 1 is.

'Het bedrijfsleven in Westland maakt massaal gebruik van de kans die Tour du Jour biedt om Nederland kennis te laten maken met de Westlandse groenten en fruit, en met de bloemen die onze sierteeltsector produceert. Bedrijven zoals Koppert Cress, Best Fresh Group, Nature’s Pride en FresQ FrEsteem hebben met enthousiasme gereageerd om hun producten te leveren voor de Tour du Jour- keuken, die onder leiding staat van chef-kok Ben van Beurten. Ook de bloemenkwekers, zoals Chryson en Orchidee Nederland, leveren hun bijdrage door het decor met Westlandse bloemen aan te kleden', aldus Westland Marketing.

Voor Westland Marketing is Tour du Jour een unieke gelegenheid om Westland op de kaart te zetten. 'Het programma heeft een enorm bereik en levert Westland veel positieve media-aandacht op. Westland Marketing maakt daarmee haar slogan ‘where nature meets innovation’ wereldkundig. Een slogan die laat zien dat Westland als innovatief, duurzaam dynamisch glastuinbouwcentrum van de wereld op het snijvlak zit van natuur, innovatie en ondernemerschap. 'Om de innovatie, duurzaamheid en ondernemerschap van Westland naar buiten te brengen, gebruiken we Westlandse succesverhalen als basis. Met elkaar, bedrijven en inwoners, maken we die verhalen. De koppeling met dit succesvolle sportprogramma is voor ons dan ook een logische stap om Westland onder een breed publiek onder de aandacht te brengen.'

De uitzendingen staan op het programma van RTL 4 van 2 tot en met 25 juli, van 22.30 tot 0.00 uur.
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.