Hunkemöller: 'Wij hebben het live event online uitgerold'
OPDRACHTGEVERS - De talkshow NEW LIVE ism AVEX STUDIOS, Company Webcast en René Pouwelse bleek voor EventBranche.nl een schot in de roos: waardevolle input van Joe Pine, het Neuro-onderzoek en 3 communicatie- en marketingverantwoordelijken over de inzet van events nu en straks. Evelien Post van Hunkemöller kwam aan het begin van de Corona-uitbraak voor een uitdaging te staan...
Evelien Post is Global Internal Communication Manager bij Hunkemöller. Het modemerk is befaamd om haar fashion events. De foto's van de prachtige shows gaan vaak de wereld over (foto's: Frank Emous). En ook intern, met honderden retailmanagers als bezoekers, is het fashion event van groot belang. Maar vier dagen voor het event van 2020 moest de stekker uit het live event. Geen collega's van over de hele wereld op één event, maar wel vol op de online variant ingezet...Van fashion event naar hybride oplossing:
Je bent opeens volledig afhankelijk van het digitale platform en de tools die we hebben. Je mist dan het menselijke deel van een event en dat probeer je online te ondervangen.