Heineken en Johan Cruijff ArenA verlengen succesvolle partnership
Heineken Nederland en de Johan Cruijff ArenA hebben hun langlopende partnership tot 2034 verlengd. Van spectaculaire concerten tot spannende voetbalwedstrijden, de vruchtbare samenwerking en gezamenlijke inspanningen hebben bijgedragen aan unieke momenten voor de fans. De komende jaren staan voor Heineken en de ArenA in het teken van vernieuwing, duurzaamheid en fanbeleving. De verlenging onderstreept de gedeelde visie om het stadion verder te upgraden en de beleving van de ruim twee miljoen jaarlijkse bezoekers te optimaliseren.
‘De afgelopen jaren hebben Heineken en de Johan Cruijff ArenA prachtige stappen gezet om betekenisvolle herinneringen voor onze bezoekers te creëren. Hoe mooi dat we samen blijven werken aan de realisatie van onze gedeelde ambities op het gebied van innovatie, duurzaamheid en fan experience. Zo kunnen we niet alleen de kwaliteit van evenementen in de ArenA verder verbeteren, maar ook een positieve impact maken op de maatschappij en het milieu’, aldus Hidde Salverda, operationeel directeur van de Johan Cruijff ArenA.
Geavanceerde voorzieningen
Heineken en de ArenA zetten stappen om bezoekers meer service en gemak te bieden met geavanceerde, nieuwe voorzieningen. Naast de introductie van selfservice tappen en raptaps, waarmee meerdere biertjes tegelijk getapt kunnen worden, werken Heineken en de ArenA aan het ontwikkelen van een milieuvriendelijke infrastructuur gericht op een duurzame toekomst. Er wordt samengewerkt aan afvalreductie en de vernieuwing en verduurzaming van de biertechniek.
Never change a winning team
‘Never change a winning team’, aldus Rob Poortier van HEINEKEN Nederland. ‘Ik ben heel blij dat we ons goede partnership de komende tien jaar verder kunnen voortzetten. Als brouwer van gezelligheid en leverancier van plezier geloven we dat je de beste momenten samen beleefd. Al meer dan 150 jaar is Heineken bruisend onderdeel van de kleurrijke Nederlandse samenleving. Van kroeg tot het terras, de club of het stadion. We zitten in de haarvaten van het land en brengt leven in de brouwerij, daarom zijn we erbij.
Onvergetelijke ervaring
‘Ons doel is om onze bezoekers een onvergetelijke ervaring te bieden. Samen met Heineken gaan we deze ultieme fan experience optimaliseren. Vanaf het moment dat je de ArenA binnenstapt en je eerste biertje bestelt, willen we ervoor zorgen dat fans en supporters volop kunnen genieten van de grootste artiesten en de spannendste voetbalwedstrijden in de ArenA’, aldus Karien Kahrel-Ham, manager Partnerships Johan Cruijff ArenA.