
Eventmarketeer richt bureau voor Brand Experience op
Justin Krüger, voormalig eventmarketeer van Alex Beleggersbank, start vanaf 1 februari samen met vennoot Giscard Monod de Froideville, J&G Brand Experience, een marketing & communicatiebureau.
Het nieuwe bureau legt de nadruk op merkbeleving en directe
betrokkenheid van de consument bij producten of diensten. 'J&G ondersteunt
kleine en grote merken bij het 'beraken' van hun doelgroep en het bereiken
van hun marketingdoelstellingen. Met op maat gemaakte en 'sexy'
oplossingen op het gebied van conceptontwikkeling, zakelijke bemiddeling en
productie en logistiek werkt J&G samen met merken aan exposure,
naamsbekendheid, merklading, acquisitie, activatie en retentie en loyalty',
zoals Krüger het verwoord.
Inzet van evenementen
J&G doet alles van evenementen, internet, direct marketing en campagnes
tot televisie, instore branding, partnerships, acties en loyalty
programma's.
Daarbij verliest Krüger het contact met zijn vorige werkgever niet: 'Ik kan
met trots zeggen dat ik vanuit J&G nauw betrokken zal blijven bij Alex Beleggersbank op het gebied van evenementen,
event marketing en non spot televisie.'