6 gouden tips en tactieken om social media in te zetten als eventmarketing tool

24-07-2018 - EVENTMARKETING SOCIAL MEDIA - 75 procent van de eventmanagers en meetingplanners noemt social media als de meest effectieve tools om een evenement te promoten. Hoe zorg je dan op al die kanalen en tussen al die berichten dat de marketing van jouw evenement eruit springt? Julius Solaris, editor van onze contentpartner EventMB.com, geeft zes gouden tips en tactieken.

Solaris, de koning van EventMB.com, geeft een top zes van tactieken om social media effectief in te zetten als promotietool, als engagementtool, voor uw evenement. Zo geeft Solaris duidelijk aan dat de algoritmes van de social media kanalen niet langer 'gaan applaudiseren' bij een grote kwantiteit, nee het gaat om de getimede kwaliteit. 'Focus on the best possible update':

1. Visuele content
2. Zorg voor een Fear of Missing Out
3. Integreer een spel in de promotie
4. Wees het hele jaar zichtbaar
5. Kwaliteit geen kwantiteit
6. Combineer social media content met advertenties


Event Promotion: 6 Advanced Tactics To Promote Events with Social Media first appeared on EventMB

EventBranche.nl is trots onderdeel van het EventMB-netwerk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Fraai Projecten Decor en Event Styling

    ‘Wow’, een klein en simpel woord dat op tal van manieren wordt geuit.
  2. Booz event design

    Boozed is een creatieve, flexibele partner op het gebied van events. Je kunt hier terecht voor een breed eigentijds...
  3. Livetime Productions BV

    Livetime Productions is gespecialiseerd in technische productie van evenementen, festivals en televisieproducties.
  4. Univate

    audiovisueel, innovatie, spectaculair, corporate events, communicatie projecten, partner, totaal belevenissen
  5. Heman Verhuurservice

    Héman Verhuurservice 'kwaliteit is onze basis'. Héman is een verhuurbedrijf dat verhuurt aan grote evenementen,...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners