The+Hospitality+Group+heet+vanaf+nu+THG+Creative+Agency
Persberichten

The Hospitality Group heet vanaf nu THG Creative Agency

The Hospitality Group, experiential marketing bureau uit ‘s-Hertogenbosch, heeft het 10-jarig bestaan aangegrepen om tot een strategische rebranding te komen en van naam te veranderen. Het bureau gaat nu als THG Creative Agency door het leven.

THG is gespecialiseerd in merkactivaties en employer branding, en heeft een sterke reputatie opgebouwd als vaste partner voor merken die een impact willen maken. Het bureau wordt geleid door eigenaren Dion Janssen en Corneel van Jaarsveld. De toenemende integratie tussen events en digital marketing heeft THG doen besluiten om haar naam te veranderen met als onderschrift Creative Agency. “Het onderstreept de brede service die we onze partners kunnen bieden.” licht mede-oprichter Dion Janssen toe. “Eventmarketing is waar ons hart ligt, dat blijft onze grootste liefde, maar we hebben ons de laatste jaren steeds meer ontwikkeld als volwaardig strategisch partner. We ondersteunen onze opdrachtgevers ook in strategie, communicatie en multimedia design. Daar doet deze naam meer recht aan.”

Hospitality als DNA
THG heeft in de afgelopen 10 jaar succesvol werk afgeleverd voor klanten als Deloitte, AkzoNobel, Holland Casino, Porsche en Social Deal. Het werk van het bureau kenmerkt zich door een hoge mate van aandacht voor gastbeleving, of experiential design. "Hospitality was en is onderdeel van onze DNA." aldus Corneel van Jaarsveld, net als zijn zakenpartner oudgediende van de Hotelschool in Maastricht. "Het zorgde in de afgelopen jaren echter vaker voor verwarring, omdat ‘hospitality’ voor velen een sterke referentie heeft met het uitzenden van (horeca-)personeel en catering. Gastvrijheid blijft dus onderdeel van ons bedrijf, maar nu niet meer van onze naam. THG, de afkorting van de oude naam, blijft voor ons wel een herinnering aan die belangrijke waarde.

THG Creative Agency blijft gevestigd in de Gruyterfabriek in 's-Hertogenbosch en zal haar klanten dus blijven servicen met de vertrouwde signature waar het bureau om bekend staat. Naast deze naamsverandering wil het bureau zich in de komende jaren verder ontwikkelen en verfijnen.. “Het is een geweldig interessante tijd in onze branche, met fantastische ontwikkelingen op het snijvlak tussen de digitale en fysieke wereld. We kijken ernaar uit om daar de komende jaren verder in door te groeien!”

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.