Kennisverdieping+voor+eventprofessionals
Persberichten

Kennisverdieping voor eventprofessionals

Opleidingsinstituut Master in Event Management (MiEM) start in april 2022 met de leergang Strategisch Event Marketing. Daarmee is MiEM de eerste aanbieder van een leergang die antwoorden geeft op de vragen die spelen in de eventbranche anno nu: Hoe zorg je voor een stevig fundament onder je event? Hoe past een event in de marketingmix? En hoe maak je je event in deze tijd relevant en meetbaar voor jouw (online) publiek?

Opleidingsmanager Harry de Winter legt uit: “Deze cursus is een aanvulling op het huidige aanbod van leergangen en specialisatiemodules van Master in Event Management. We zien dat ook de ervaren eventmanagers behoefte hebben aan een theoretische onderlegger voor hun events. Bij Strategisch Event Marketing zoomen we uit en kijken we naar het grote geheel.”

In samenwerking met de heer Ed Peelen, professor doctor aan de Universiteit van Amsterdam, en vak experts Marco Mossinkoff, Marike Dragt, Maayke Könemann en Daan Noordeloos is een strak programma ingericht verdeeld over twee cursusdagen. De nadruk ligt hierbij op customer experience, het formuleren van de juiste KPI’s en het kunnen beoordelen van de effectiviteit van events.

 

“Na deze tweedaagse ben je in staat je stakeholders te overtuigen met een onderbouwd voorstel compleet geïntegreerd in de organisatiestrategie,” laat Harry weten.

Meer informatie en inschrijven www.masterineventmanagement.nl

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.