Wat+leerden+we+op+ons+vakantie%2Dadres%3A+de+beste+experiences
Nieuws

Wat leerden we op ons vakantie-adres: de beste experiences

BESTE EXPERIENCE - Het vak van live communicatie en experience marketing heeft een mooie cocktail als fundament voor de meeste krachtige vorm van communicatie. Creativiteit, effectiviteit, hospitality, regie, productie, cocreatie, campagne-denken, strategische traject en experience. De inspiratie en input voor de beste events vinden we in ons dagelijks leven. Dus zijn we heel benieuwd: wat was jouw beste experience op je vakantie-adres?

Deel jouw meest indrukwekkende, slimme, effectieve of originele belevenis of experience tijdens jouw vakantie, door onderstaande antwoorden hieronder te beantwoorden of in de linkedin-post:



Naam en bedrijf:

Experience?

Waar?
Door Wie?

Wat gebeurde er?
Wat deed het met je?

Wat leren we ervan?

 


 

Natuurlijk trappen we zelf af:

Naam en bedrijf: Sjoerd Weikamp - EventBranche.nl

Experience? Aandacht voor de jarige
Waar? Disneyworld Florida - Magic Kingdom
Door Wie? Alle medewerkers

Wat gebeurde er? Bij de Disney-parken kun je bij Guest Service melden dat er een jarige in je reisgezelschap is. Hij/zij krijgt vervolgens een button: It's my Birthday. De button is voor 99 procent van alle medewerkers aanleiding om een persoonlijke felicitatie uit te brengen bij het passeren van een medewerker. De doorgewinterde bezoeker weet er ook van en doet er vaak nog een schepje boven op.

Wat deed het met je? Lachen. 10 minuten genoten van de tientallen verjaardagswensen, speciaal gevoel. Na 10 minuten snel de button weer afgedaan. Je werd er bijna gek van. Toch is de button als aandenken aan een mooi moment meegegaan en heeft denk ik over een tijd meer impact dan de attracties...

Wat leren we ervan? Persoonlijke aandacht (bij binnenkomst) is oh zo belangrijk voor een goed gevoel tijdens de dag en daarna.

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.