The Next Event 2020 Learn from the Best: marketingmanager Leonie Brunekreef (AFAS) over online succes
THE NEXT EVENT 2020 / #TNE2020 - AFAS is nou echt zo'n bedrijf en merk dat live, events en experiences niet gebruikt om hun merk tot leven te laten komen, nee bij AFAS is het hele bedrijf gestoeld op (customer) experience. Het bedrijf ademt live contact en beleving. AFAS Marketingmanager Leonie Brunekreef neemt je mee achter de schermen van het Succestival: van een live festival naar 2000 online deelnemers...
The Next Event (1 december 2020 vanaf 09.30 uur) geeft tientallen antwoorden op even zoveel vragen die nu spelen bij opdrachtgevers en organisatoren. Kies je eigen sessie en vind je eigen antwoorden. Tijdens de vele inhoudelijke sessies nemen twee awardwinnende opdrachtgevers je mee achter de schermen van het succes, de valkuilen en de lessen van hun verschuiving naar online events. Naast Max Pinas, creative director van Dept Agency, geeft ook Leonie Brunekreef (AFAS) inzicht in de lessen van het Succestival van AFAS:
Lekker eten, ruim 50 verschillende sessies variërend van software tot yoga en een gezellig festivalterrein; dat waren de ingrediënten voor Succestival 2019. Dat Succestival in 2020 weer plaats zou vinden stond als een paal boven water. Maar hoe? Dat het een online evenement zou worden was een gegeven. Maar een festival online hosten brengt uitdagingen én kansen met zich mee. Ik neem je mee in al onze valkuilen, oplossingen en ervaringen rondom Succestival van AFAS.
Spreker: Leonie Brunekreef, marketingmanager AFAS software