SAP+ziet+geen+goed+of+slecht+tussen+digital+en+live+marketing
Nieuws

SAP ziet geen goed of slecht tussen digital en live marketing

Opvallend grote drukte op de stand van SAP tijdens OMR23. De software-gigant had veel relaties met een vooruitnodiging uitgenodigd, maar ook de andere 70.000 bezoekers waren zeer geïnteresseerd in de mix van beleving, producten en kennisdelen. Kerstin Köder, head of marketing SAP voor EMEA, vertelt er meer over:

"Er is geen goed of slecht tussen live en digital marketing. Het gaat om de mooie mix, zoals met veel dingen in het leven. Om grote groepen en nieuwe doelgroepen te bereiken gebruiken we digital, voor awareness en de bovenkant van de funnel, maar voor de echte verwondering en beleving heb je een event nodig om mensen echt te verbinden. Dat is waar 'the magic happens'.


 

Geinteresseerd?
NEXTLIVE, ons platform voor louter marketeers en communicatieprofessionals dat nu in Duitsland draait en straks internationaal zal opereren, organiseert op 21 november 2023 in RMCC Wiesbaden het NEXTLIVE.FESTIVAL. In drie werelden worden marketingbeslissers en communicatieprofessionals van merken, bedrijven en overige organisaties meegenomen door drie werelden die ons vak sturing geven: duurzaamheid, digitaal en event ROI. Ben jij marketeer, communicatieprof en dus opdrachtgevers van live binnen marcom-budgetten? Spreek je Duits? Dan is dit een unieke kans. Wij hebben enkele relatiekaarten ter beschikking. Dus meld je dan snel: robin@eventbranche.nl 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.