Samenwerking+LINDA%2E+en+TUI
Nieuws

Samenwerking LINDA. en TUI

LINDA. en TUI gaan samenwerken. Het mediabedrijf en de reisspecialist gaan samen reizen aanbieden. Het nu nog beperkte aanbod bestaat uit twee citytrips en een health trip. Het is overigens niet voor het eerst dat deze partijen met elkaar samenwerken.

Die eerdere samenwerking dateert al weer van vier jaar terug. Toen vierde LINDA. het 150ste nummer van het glossy magazine met een trip voor 150 lezers naar modestad Milaan. Het aanbod nu bestaat uit twee citytrips: Een naar Berlijn en een naar Madrid. De health trip brengt de deelnemers naar het Griekse Zakynthos.

Op papier lijkt dit een vruchtbare samenwerking. Het merk LINDA. heeft een grote schare trouwe fans. Door het immer verder uitbreidende medium-imperium van Linda de Mol (onderdeel van Talpa Network van John de Mol) groeit het aantal volgers gestaag. Reisspecialist TUI is blij met de samenwerking, omdat het de doelgroep aanspreekt die 'kwaliteit en fun combineert', zo zegt managing director Arjan Kers tegen Adformatie.

 

 

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.