Opvallende brand experience: McDonald’s op een festival
In de serie opvallende brand experience is het dit keer de beurt aan McDonald's. Gewoon omdat het zo voor de hand lag, maar nog niet eerder gebeurde: McDonald's kwam tot leven op het festival Vunzige Deuntjes en dat ziet er heel cool uit. (foto's: McDonald's)
Dansen op je favoriete festival terwijl je van een McFlurry of Milk Shake geniet? Deze zomer kan het. Afgelopen weekend stond McDonald’s voor het eerst met ‘The Big M’ op Vunzige Deuntjes festival en zal binnenkort ook aanwezig zijn op Festival Macumba (22 juli) en Elrow Town Holland (2 september).
Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland: "Daar zijn waar onze fans zijn, dat vinden we bij McDonald’s belangrijk. Maar dan wel op een manier waarop alleen McDonald’s dat kan – met onze iconische producten en grote M in de hoofdrol. Deze zomer dansen met een McFlurry of Milk Shake in je hand, wie wil dat nou niet? Zoals de titel verklapt: 'The Big M' is dé hotspot voor je zomerse portie good times."
Op LinkedIn keek bureau der bureaus TBWA\NEBOKO, middels onder andere creatief betrokkene Lesley Jutte tevreden terug op de activatie tijdens Vunzige Deuntjes: "Een 7+ meter hoge M met schommel, lekkere Milk Shakes en McFlurry’s, een nostalgische ballenbak, 30+ graden, mooie mensen en een hoop gezelligheid. Afgelopen zaterdag stond McDonald’s met The Big M -dé hotspot voor je zomerse portie Good Times- op Vunzige Deuntjes."
McDonald's brand manager Tolga Tekbasan noemde het project binnen de campagne #dezomerisomtedelen een bucket list project: "McDonald’s op een festival - Bucket list project. Hoe vet was dit? Afgelopen zaterdag was het festivaldebuut van ‘The Big M’! Onze festivalactivatie compleet met een gigantische ‘M’, een nostalgische ballenbak en uiteraard heerlijke Milkshakes & McFlurry’s. Wel zo lekker bij 30+ graden!"