Opvallende+brand+experience%3A+hoe+een+locatie+%C3%A9%C3%A9n+grote+merkbeleving+wordt
Nieuws

Opvallende brand experience: hoe een locatie één grote merkbeleving wordt

In de serie zomerse merkbeleving inspiratie zoekt de redactie van EventBranche.nl naar opvallende voorbeelden van brand experiences. Dit keer een locatie die branding naar the next level tilt: Sphere in Las Vegas laat iedere led-buitenwand verbleken...

De evenementenlocatie in Las Vegas heeft het grootste led-scherm ter wereld en kost in totaal maar liefst 2,3 miljard dollar. Met een kleine 20.000 stoeltjes in de eventlocatie is de kostprijs per stoel ongeveer een ton...Maar dan heb je ook wat! Hoe ze bij Sphere in Las Vegas de NBA Summer League aankondigen? Zo dus:

De locatie hoopt eind september van dit jaar de deuren te openen. Eén van de eerste acts die in de enorme entertainment arena zal optreden is U2.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.