Online+merken+vinden+in+beursvloer+de+live+connectie
Nieuws

Online merken vinden in beursvloer de live connectie

Online Marketing Rockstars 2023, OMR23, heeft als insteek digitale marketing. Maar dat gebeurt dan wel op een beursvloer die alles wegheeft van een festival. 70.000 Marketeers komen hier in Hamburg samen voor kennis, aanbod en netwerk. Mooi om te zien: voor de online brands pakken het evenement aan om tot leven te komen en de live connectie te leggen.

Ze zijn er allemaal: Google, Meta, Zoom, TikTok, Spotify, Pinterest, Snapchat en ga zo maar door. Opvallend: juist die merken pakken uit als het gaat om hun live uitingen. Duizenden gesprekken, kennissessies en opvallende stands kenmerken de beursdeelnames van de online giganten. Het leverde interessante quotes op van de marketeers van deze wereldwijde merken:

"Live en digitale marketing zijn bij ons in de mix in evenwicht, maar dan wel binnen de mix samen het overwicht."

"Juist voor ons online merk is het tot leven komen op events als deze van groot belang. Onze kracht is de community, de data die daarbij hoort, maar die moet je regelmatig levend maken."

"Zonder events en live geen online brand."

>> Deze en nog veel meer quotes binnenkort op NEXTLIVE.TV en EventBranche.nl

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.