Mis+het+niet%3A+The+Next+Event+in+de+Fokker+Terminal
Nieuws

Mis het niet: The Next Event in de Fokker Terminal

De wereld is in beweging. Wat staat ons te wachten? Welk effect heeft de afgelopen periode op ons en hoe kun je mensen bereiken, binden en activeren. Als we in deze roerige tijden één ding zeker weten, is het dit: Zonder ontmoeting zijn we reddeloos verloren. Tijdens The Next Event kijken we met een optimistische blik vooruit. Experts uit alle geledingen van de eventbranche delen hun ervaringen en kennis. Reden waarom geen opdrachtgever of organisator dit event op maandag 19 september in de Fokker Terminal in Den Haag mag missen.

The Next Event is een bijzonder concept. Het event won al eens een award voor het beste beurs- en convention concept. Bijzonder is dat de standhouders er geen diensten of producten aanprijzen, maar in een intieme huiskamersetting hun kennis delen. Daarnaast zijn er keynotes die je meenemen in de toekomst van live communiceren en experience marketing. Op maandag 19 september worden de gasten tussen 08.30 en 09.30 uur welkom geheten door het team van Eventbranche.nl in de Fokker Terminal. 

Waarom jij naar The Next Event moet? Dit zijn de 5 hoofdredenen:

1. Inspiratie, visie en kennis
Je gaat de diepte in door 1 of meerdere keynotes te kiezen, die nemen je mee in de wereld van:

  • relatiemarketing en events 
  • merkempathie en events 
  • trends en ontwikkelingen 
  • levende checklisten voor live en online events
  • diverse bekende merken die een inkijkje geven in hun eventmarketing, live communicatie en activiaties
     

2. Experts delen kennis
The Next Event kent eigenlijk geen standhouders. Bij ons zijn dat kennisdelers: ieder eventbedrijf heeft namelijk een eigen woonkamertje en een kennis-onderwerp. Als bezoeker kun je vooraf sessies boeken in de woonkamer om hele specifieke expertise op te doen en vragen te stellen.

3. Louter opdrachtgevers
The Next Event mikt totaal niet op kwantiteit. Je komt als bezoeker alleen maar binnen als je een zogeheten opdrachtgever bent. Of je nu bij een corporate, overheidsinstelling, goed doel, sportbond, etc werkt, als opdrachtgever gaat de deur voor je open. Daardoor geen sales aanklampers in de gangpaden, maar lekker onder elkaar je eigen weg vinden.

4. Persoonlijk programma
Door de samenwerking met NetworkTables kun je heel eenvoudig vooraf je eigen woonkamersessies boeken en stoelen reserveren voor de keynotes. Zo stel je uit een breed aanbod jouw volledig-op-maat-programma samen en is The Next Event op voorhand al van grote meerwaarde.

5. Neem een collega mee
The Next Event hanteert een toegangsprijs van 99,- euro. Naast bovenstaande kennis, inspiratie en antwoorden, krijg je als bezoeker ook nog eens een lunch en borrel aangeboden. Maar juist in deze tijden willen we iets extra's doen: dus wie een kaartje koopt mag één collega of relatie meenemen. Gratis. Mits ook deze bezoeker aan de voorwaarde 'opdrachtgever' voldoet.

 

Tickets

De pandemie heeft nog eens onderstreept hoe belangrijk het is om elkaar live te ontmoeten. Live contact en evenementen zijn - misschien wel meer dan ooit - van onschatbare waarde. Dat wil Eventbranche.nl graag delen en uitdragen op The Next Event. Vandaar dat je bij aanschaf van een ticket voor slechts 99 euro er een tweede ticket bij cadeau krijgt. Samen live beleven is zoveel leuker. Bestel nu je ticket, want als organisator of opdrachtgever is dit het evenement dat je echt niet mag missen.

 

PROGRAMMA-OVERZICHT:

08.30 – 09.30 uur – Ontvangst in de Fokker Terminal
09.30 – 10.00 uur - Welkom + keynote ‘Live Revolution 2.0 – door Sjoerd Weikamp, EventBranche.nl

10.00 – 10.30 uur – Expertsessie ronde 1 – keuze uit ca. 30 verschillende onderwerpen
10.30 – 11.00 uur – Expertsessie ronde 2

11.00 – 11.30 uur – Keynote-keuzemenu
* Keuze 1 – TrendBattle – Trends en Ontwikkelingen
* Keuze 2 – Relatiemarketing
* Keuze 3 – Gedragsverandering
* Keuze 4 – Digi Ex – waar live en digitaal samenkomen

11.30 -12.00 uur – Learn from the Brands - Keuze uit vier verschillende kennissessies door topmerken

12.00 – 13.00 uur – Lunch

13.00 – 13.30 uur – Keynote-keuzemenu
* Keuze 1 – TrendBattle – Trends en Ontwikkelingen
* Keuze 2 – Relatiemarketing
* Keuze 3 – Gedragsverandering
* Keuze 4 – Digi Ex – waar live en digitaal samenkomen

13.30 -14.00 uur – Learn from the Brands - Keuze uit vier verschillende kennissessies door topmerken
14.00 –14.30 uur – Expertsessie ronde 3 – keuze uit ca. 30 verschillende onderwerpen
14.30 – 15.00 uur – Expertsessie ronde 4

15.00 – 16.30 uur – Netwerkborrel en happen

** Lees ook: Waarom jij naar The Next Event moet 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.