Magnum+cre%C3%ABert+brand+experience+in+het+thema+classics+remixed
Nieuws

Magnum creëert brand experience in het thema classics remixed

Magnum, het krachtige ijsmerk binnen Ice Cream van Unilever, staat al jaren bekend om de brand beleving, eventmarketing en live producties. Na uitstel, annuleringen en hybride concepten kwam The Magnum Pleasure Residence nu weer volledig live tot leven. EventBranche.nl keek glimlachend mee hoe bevlogen brand managers, marketing manager en één van de externe bureaus hun enthousiasme deelden:

Marketing manager Anne Schreuders Ice Cream Netherlands bij Unilever deelt haar enthousiasme op LinkedIn, over een event waar de 'classics remix' als thema in alles terugkwam: 'Wat een plezier om dit na jaren van afwezigheid weer te mogen organiseren! Na annuleringen, uitstel, hybride concepten en heel veel ertussen, was The Magnum Pleasure Residence terug EN HOE!' Om dat gevoel te delen, een mooi inkijkje in de brand experience van Magnum, middels deze aftermovie:


'Geïnspireerd op de klassieker Magnum Almond brachten we begin dit jaar de Magnum Almond Remix uit: de ultieme klassieker nu in een modern jasje. Want wie houdt er nou niet van klassiekers met een twist? Tijdens ons jaarlijkse Magnum feest was het thema dan ook "classics remixed". Alles zat in de mix, van de klassieke locatie met het hippe decor tot de hapjes, drankjes, muziek en dans. Het hoogtepunt van de avond was de verrassende muzikale remix van de iconische klassieker "I Can See Clearly Now" door Maan, Lee Towers en het Koninklijk Concertgebouworkest. Een unieke combinatie van drie topartiesten die bekendheid genieten in verschillende generaties en geliefd zijn om hun diverse muziekstijlen. Ze werkten voor het eerst samen, werden verbonden door Magnum en lieten zien dat muziek een universele taal is voor iedereen, van jong tot oud. En dat met veel pleasure voor iedereen!", aldus Anne Schreuders van Unilever.

Jorine Zoetmulder van Bureau JEZ kijkt ook tevreden terug op het lanceringsevenement dat zij mede voor Magnum mochten organiseren: 'Classics remixed. Dat is de campagne waar wij het event ter ere van de lancering van de nieuwe Magnum Remix voor mochten organiseren. Het resultaat? Een spetterend diner en feest in de Koepelkerk in Amsterdam met als thema classics remixed. Alles zat in de mix, van de klassieke locatie met het hippe decor tot de hapjes, drankjes, muziek en dans! Voor deze feestelijke gelegenheid lanceerden Lee Towers, Maan en Koninklijk Concertgebouworkest zelfs een nieuwe, geremixte versie van de hit uit 1982 ‘I can see clearly now’.
 



Magnum won eerder de Gouden Giraffe The Next Generation Event Award, toegkend door 12 eventstudenten van 5 verschillende hogescholen:

Studenten geven hun Gouden Giraffe Event Award aan evenement van Magnum

01-04-2019GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - 12 eventstudenten van 5 verschillende eventopleidingen kozen dit jaar voor het eerst een winnaar voor The Next Generation Award. Namens de studenten van Hogeschool van Amsterdam, Hogeschool Arnhem Nijmegen, Fontys, Hogeschool Utrecht en TIO reikte Daan (HvA) de award uit: 'Dit evenement.

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.