Interessant+voor+de+eventmarketeer%3A+neuromarketing+congres+in+Het+Bethani%C3%ABnklooster
Nieuws

Interessant voor de eventmarketeer: neuromarketing congres in Het Bethaniënklooster

Het is niet direct eventmarketing, maar zeer zeker interessant om meer van te weten: neuromarketing. Op donderdag 24 maart is er een neuromarketing congres in Amsterdam.

Organisator International Advertising Association kondigt het congres zelf aan met de titel: aankoopgedrag onder de loep. Werken reclames met bekende artiesten? Gaat het bij een autotelevisiereclame om de presentatie van de auto of om de muziek die erachter zit? Op het congres krijgt u antwoord op onder meer die vragen. Tijmen Bos, voorzitter van de IAA vertelt: 'Waarom verschilt aankoopintentie soms van gedrag en hoe kunnen we dit beïnvloeden? Het antwoord op deze vraag is van onschatbare waarde voor marketeers.'

Neuromarketing is een relatief nieuw vakgebied waarbij medische technieken en inzichten uit de neurowetenschap worden toegepast op het terrein van marketing. Het seminar wordt voorafgegaan door de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering van de IAA.

>>  inschrijven voor het neuromarketing congres

Datum: Donderdag 24 maart 2011
Locatie: Het Bethaniënklooster Amsterdam
Tijd: 18.45 ALV, 19:30 uur start presentaties Neuromarketing
Kosten: IAA leden hebben gratis toegang
Niet-leden betalen € 40,- aan de deur waar ook een kwitantie wordt uitgegeven
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.