Holland+Evenementen+Groep+wordt+De+Kaap
Nieuws

Holland Evenementen Groep wordt De Kaap

Na een rebranding traject van ruim 2 jaar gaat Holland Evenementen Groep vanaf 17 maart 2022 verder als ‘De Kaap’. Deze verandering slaat niet enkel op de merknaam, maar de gehele interne en externe organisatie is meegenomen in dit traject. Onder naam van De Kaap zal de organisatie zich profileren als locatie voor uitjes en events met de focus op evenementen en activiteiten voor particuliere en grootzakelijke groepen, waarbij alles op één locatie aangeboden wordt.

Tijd voor verandering

In de afgelopen 25 jaar is Holland Evenementen Groep uitgegroeid van een klein bedrijf met wat spelletjes naar een professionele evenementenlocatie met unieke activiteiten. Als resultaat van deze groei kan de organisatie alles op één locatie aanbieden, zoals activiteiten, horeca, feesten en overnachtingen. Naast dat deze groei de organisatie veel gebracht heeft, heeft het ook voor interne vragen gezorgd. Met name wie Holland Evenementen Groep is, wie het wil zijn en waar het voor staat was door de jaren heen onduidelijk geworden, waardoor samenhang ontbrak. Als resultaat is De Kaap ontstaan. Een nieuw merk, dat beter past bij de bedrijfscultuur en de doelstellingen van de organisatie.

Laat je meevoeren

De Kaap voelt als een eiland waar je naar afreist om te ontsnappen aan het dagelijks leven. Het is een plek waar beleving, ontspanning en gezelligheid samenkomen. Onder merknaam De Kaap zullen ook de al bestaande labels zoals Wipeout en Expeditie Robinson, waarvan de organisatie exclusief licentiehouder zijn via de tv-producent, en Glamping de Oever vallen. Hierdoor blijft het aanbod van de organisatie grotendeels hetzelfde, maar De Kaap zorgt als overkoepelend merk voor meer samenhang in de organisatie en op locatie. Het voornaamste doel van De Kaap is om mensen even weg te voeren van het dagelijkse leven en zich te laten focussen op zichzelf en elkaar door teambuilding, uitdaging en avontuur te bieden.

Veelbelovende toekomst

Voor directeur Roy de Wijer is dit de juiste stap geweest om het potentieel van de organisatie tot zijn recht te laten komen. “De overgang van Holland Evenementen Groep naar De Kaap is een enorme stap dichter naar onszelf geweest. We stralen nu beter uit wie we zijn, waar we voor staan en wat we over willen brengen aan anderen. Met oog op de toekomst gaan we met dit nieuwe merkconcept veel mensen een onvergetelijke ervaring bieden op het gebied van evenementen en recreatie”, aldus De Wijer.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.