Halfjaarboek van EventBranche wil je niet missen
Het Halfjaarboek van EventBranche is vers van de pers. Honderdveertig pagina's kennis en inspiratie over branche. Cases, interviews, tips, trends en ontwikkelingen, je vindt het allemaal in deze glossy.
Wat zijn de eventtrends voor het komend jaar? Onder meer Richard en Lieke Lamb, Rene Boender en Farid Tabarki nemen je mee richting de toekomst. De pandemie heeft de nodige impact op de branche. Wat zijn de gevolgen voor live communicatie en experience marketing in de toekomst? Luuk Ros, hoofdredacteur van Marketingfacts en verbonden aan NIMA, heeft een positieve blik en denkt dat corona wel eens een blessing in disguise zou kunnen blijken te zijn.
Het Halfjaarboek is doorspekt met prachtige cases. Onder de noemer NextLive vertellen opdrachtgevers over hoe zij de toekomst van live communicatie zien. Ron van Steenis, evenementencoordinator van het UWV, heeft een heldere visie op de toekomst van events binnen zijn marcom-mix. "Online en hybride gaan niet verdwijnen. Events blijven voor ons de meest persoonlijke manier van dienstverlening." Ook sleutelfiguren van communicatie-afdelingen van bekende merken als Grohe en Skoda kijken terug en blikken vooruit.
In de glossy vind je bovendien honderden praktische tips en tricks. Sommige tips schreeuwen om extra aandacht, zoals Amare. Dit is het nieuwe congrescentrum in hartje Den Haag. Van de buitenkant is deze cultuurtempel al indrukwekkend. Van binnen is dit een waar walhalla voor orkesten, bands en alle andere performers. Dat geldt natuurlijk ook voor het publiek dat zich in dit Haags cultuurparadijs tegoed kan doen aan cultuur en aan lekker eten (vegan) en drinken.
Echt veel, maar dan ook veel meer, sterker nog ALLES dat je aan kennis, tips, inzichten en visie nodig hebt voor jouw events binnen jouw marcom-mix, lees je in het EventBranche.nl Halfjaarboek. Moet je wel lid zijn: