Gouden+Giraffe+winnaar+Project+Playground+inspireert+weer+en+zet+aan+tot+denken
Nieuws

Gouden Giraffe winnaar Project Playground inspireert weer en zet aan tot denken

Project Playground won met hun eerste editie in 2020 een Gouden Giraffe. Totaal verrassend lieten de partners achter het event in de coronapandemie zien wat er allemaal wel kon. Een indrukwekkend en inspirerend event. De tweede editie was veel meer inspirerend en sturend op basis van uitdagingen en keuzes van vandaag de dag. Het bleek wederom inspirerend, verrassend en het zette aan tot nadenken.

270 eventprofessionals kwamen op hun tijdslot naar de SugarFactory en werden bij iedere stap verrast. Onder het thema '23 Choices' creëerden Boozed, Hete Peper, SugarFactory, Plugged Live Shows, The Fireflies en Bazelmans een unieke en inspirerende ervaring. Waar de locaties van SugarFactory zorgde voor het speelveld, diende het thema '23 Choices' als een platform om hedendaagse vraagstukken zoals diversiteit, exclusiviteit, duurzaamheid, technologie en innovatie te verkennen.

Manon Diks van EventBranche.nl was ook aanwezig:

Dit was bijzonder! Inspiratie op gedaan en rare dingen gezien veel mensen gesproken. Super leuk al waren sommige dingen ook wel raar of op zijn minst kunstig, maar juist dat zette aan tot nadenken

Een van de hoogtepunten van het evenement was 'The Maze', een doolhof van indrukwekkende decors, immersive theatre en interactieve elementen. Deelnemers droegen gestileerde maskers en werden uitgedaagd om hun eigen pad te kiezen. Na deze individuele reis vond iedereen elkaar voor even terug tijdens de 'Gathering', een interpretatie van een netwerkborrel van de toekomst, waarbij men zichzelf bediende van drankjes en de hapjes werden rondgereden door robots.

Wederom verdeeld in drie groepen vervolgden de deelnemers na de 'Gathering' hun weg naar drie inspiratiesessies. In 'The ABC of Futureland' nam Jan Trendman de bezoekers mee in de design- en consumententrends die vandaag en morgen de markt bepalen. Welke trends van toepassing zijn op culinair gebied was het onderwerp waar food designer Katja Gruijters haar publiek in meenam. Plugged Live Shows combineerde een speech van Koen Colmbijn over Experience Design en Transformative Experience met een indrukwekkende show.

Na afloop van de drie sessies kwamen alle bezoekers samen bij de afsluitende borrel. Hier konden zij volop genieten van de innovatieve foodconcepten van Hete Peper, het entertainment van The Fireflies en de Experiences van Boozed.

Project Playground gelooft dat we, door te spelen en te blijven leren, een positieve impact kunnen maken op de wereld. Deze editie van '23 Choices' heeft dat op een indrukwekkende en verrassende manier laten zien.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.