Gouden+Giraffe+Drive+Thru%3A+een+coronaproof+concept+uit+1000%2Den
Nieuws

Gouden Giraffe Drive Thru: een coronaproof concept uit 1000-en

GOUDEN GIRAFFE DRIVE THRU - Ooit won de Gouden Giraffe Event Awards aan de hand van XSAGA een Best Event Award voor de beste awardshow ter wereld (!). Na het bizarre gouden caravan concept, nam XSAGA de organisatie van de Gouden Giraffe wederom aan de hand. Het leidde tot de Gouden Giraffe Drive Thru, energie, glimlach en af en toe een traan...

DeFabrique was vrijdag 30 april omgebouwd tot de Gouden Giraffe Drive Thru waar 70 cases door de drive thru reden en onderweg niet alleen te horen kregen of ze zelf tot de finalisten behoorden, alle andere finalisten te zien kregen en een heuse belevenis kregen voorgeschoteld vanuit hun auto. Onderweg een heerlijke hamburger en aan het eind een ode voor iedere case. In de meeste auto's zowel de opdrachtgevers als het bureau. Van de Drive Thru werden foto's gemaakt en video's. Veodi had direct na afloop de aftermovie klaar:

>> Bekijk hier wie de Gouden Giraffe Event Awards 2021 finalisten zijn

Na het aanmelden, reden de deelnemers het terrein van DeFabrique op. Bij station 1, de Teststraat, kregen ze een teststaaf met een bitterbal en werd alles door mannen en vrouwen in witte pakken gecontroleerd. Op een scherm zagen de inzittenden wie de finalisten zijn de categorie Brand Events. Foto's Jorrit Lousberg / XSAGA

Bij station 2 reed iedere deelnemer de carwash in. Door een enthouasiast team werd de auto gewassen, kreeg iedereen een oranje-XSAGA spons mee en werden de genomineerden in de categorie beurzen bekend gemaakt.

Bij station 3 stopt de deelnemende auto onder een trussboog en worden deelnemers verrast door een acrobatische/dans act met dierenkostuums in een circusachtig optreden verzorgd door Blue Luna.Na 1,5 minuut verwijst de crew naar het scherm voor de auto waarop de finalisten in de categorie Interne Events & Teambuilding bekend worden gemaakt! Sign-jugglers verwijzen de auto's naar een smalle doorgang de KartFabrique in.

En dan wachten twee picolo's, die een auto in een klein theater begeleiden, waar Hans Kazan aan het autoraam een persoonlijke goocheltruc verzorgde. Na afloop van zijn act wederom de bekendmaking van de genomineerden, dit keer in de categorie Relatie & Community Events.

Dan is het tijd voor carnaval! Met prachtige Braziliaanse danseressen vergeet je bijna naar de genomineerden van de categorie Kennis Events en Congressen te kijken...

Vlak voor het laatste station krijgen de gasten een heerlijke hamburger aangeboden door DeFabrique, met vlees of vegetarisch. Als de laatste bocht voor de finish omrijden, komen ze bij het station van organisator EventBranche.nl. In de All you need is Love caravan van FunTear.com zat Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl klaar om vervolgens op zijn knieen te gaan voor iedere ingezonden case. Ieder evenement kreeg een persoonlijk ode in dichtvorm, een roos en liefde! Tot slot werden de finalisten in de categorie PR&Mediawaarde bekend gemaakt en begeleidde Frans Miggelbrink de deelnemers naar de finish.

Deze helden maakten de Drive Thru mogelijk:

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.