Gouden+Giraffe+Categorie+Brand+Events%3A+Destination+Goodlife
Nieuws

Gouden Giraffe Categorie Brand Events: Destination Goodlife

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 2 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. EventBranche.nl publiceert namens de Gouden Giraffe alvast alle inzendingen in de categorie Brand Events. Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.

Casenaam: Destination Goodlife
Inzender: Louder brand activation
Opdrachtgever: Opel Nederland


Hoofddoelstelling:
Vergroten bekendheid Opel Crossland X (compleet nieuw model voor Opel in CUV segment) binnen de doelgroep.

Effect:
10 miljoen impressies online. 522.000 unieke views. KPI van 3000 leads is met 4.646 overtroffen. 540 Crossland X’en verkocht tijdens pre sales periode (target = 300). 5% hiervan is te koppelen aan deelnemers. 95% van deelnemers is nieuwe lead! slechts 238 pax van 4.646 deelnemers waren bekend in systemen van Opel.

#jointheLIVErevolution

De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.


Foto

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.