Gouden Giraffe Categorie Brand Events: Destination Goodlife
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 2 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. EventBranche.nl publiceert namens de Gouden Giraffe alvast alle inzendingen in de categorie Brand Events. Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.
Casenaam: Destination Goodlife
Inzender: Louder brand activation
Opdrachtgever: Opel Nederland
Hoofddoelstelling:
Vergroten bekendheid Opel Crossland X (compleet nieuw model voor Opel in CUV segment) binnen de doelgroep.
Effect:
10 miljoen impressies online. 522.000 unieke views. KPI van 3000 leads is met 4.646 overtroffen. 540 Crossland X’en verkocht tijdens pre sales periode (target = 300). 5% hiervan is te koppelen aan deelnemers. 95% van deelnemers is nieuwe lead! slechts 238 pax van 4.646 deelnemers waren bekend in systemen van Opel.
#jointheLIVErevolution
De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.