EventTrends2024%3A+terug+naar+af%2C+terug+naar+pure+aandacht
Nieuws

EventTrends2024: terug naar af, terug naar pure aandacht

Er is ooit een onderzoek gedaan naar klanten in een McDonald's. De ene groep kreeg bij binnenkomst een ballon als cadeau, de andere groep niet. De ballonnen groep zette significant meer om. Ze bestelden gewoon meer. Deze korte intro is voor hen die in willen zetten op aandacht op events, maar er wel een ROI op willen gooien...

En toch gaat het hier niet om de ROI. Het gaat om die persoonlijke beleving, het gevoel van aandacht, de privileges en liefde voor jouw VIP's, of MIP's (Most important people) zoals Colja Dam ze noemt. Dus gaan we straks op die congresstoel een handgeschreven kaartje vinden. Er is geen discussie meer: het management en de directie doet de deur open en hangt de jassen op. Op maat gemaakte boodschappen. Eigenlijk gaan we weer terug naar af: AANDACHT!

Bekijk het complete EventTrends2024 online magazine:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.