EventBranche%2Enl+onder+de+vleugels+van+NEXTLIVE+prominent+aanwezig+op+OMR+Festival+2023
Nieuws

EventBranche.nl onder de vleugels van NEXTLIVE prominent aanwezig op OMR Festival 2023

In twee dagen tijd komen meer dan 70.000 marketeers naar het OMR Festival in Hamburg. Online Marketing Rockstars groeide in een paar jaar tijd uit tot een bijna bizar evenement, waar alle merken en bijhorende marketeers elkaar ontmoeten. Insteek: digital marketing, maar juist daarom staat EventBranche.nl er ook onder de vlag van haar Duits/Internationale zusterplatform NEXTLIVEdcp.com met de NEXTLIVE.EXPERIENCEHUB.

Op 9 en 10 mei is Hamburg weer in rep en roer, want de #OMR23 trekt weer meer dan 70.000 marketing-professionals naar het beursterrein in de Hanzestad. Grote podia, MasterClasses, DeepDives, Guided Tours, Expohallen, concerten en feesten en side events in de hallen van de Messe Hamburg en in de hele stad. De OMR-familie heeft uitgenodigd tot een grote uitwisseling van kennis en de marketing- en evenementenbeslissers uit tal van bedrijfssectoren komen massaal naar de Elbe. 

EventBranche.nl zal twee keer per dag verslag doen van de meest opvallende zaken op OMR, dus houd deze site en de socials in de gaten. Zo zag OMR er vorig jaar uit:

#OMR23: Officiële aftrap voor het NEXTLIVE.FESTIVAL
Ook het NEXTLIVE-team staat aan de start van #OMR23. Na de succesvolle première van NEXTLIVE met een eigen podium op OMR vorig jaar, vormen de online marketing rocksterren dit jaar het startschot voor het NEXTLIVE.FESTIVAL op 21.11.2023 in Wiesbaden. 

>> Meer weten over het NEXTLIVE.FESTIVAL waar Duitse en internationale marketeers samenkomen om de toekomst van live communicatie en experience marketing te beleven

Hoe creëer je merkbeleving met impact 
'How to create brand experience with impact' - dat is het motto op het NEXTLIVE.FESTIVAL 2023 in RMCC Wiesbaden. "Om het NEXTLIVE.FESTIVAL op #OMR23 af te trappen, implementeren we een merkbeleving voor en met BAYER 04 Leverkusen", zegt NEXTLIVE Co-Founder Hans Schriever, die verantwoordelijk is voor de samenwerking met de OMR-makers. "Live en digitaal zijn de marketingdisciplines in donorbudgetten die al jaren de grootste groei doormaken in de marketing- en communicatiemix van merken en bedrijven. Daarom zal Brand Activation de disciplines Live en Digital met elkaar verbinden."
 


NEXTLIVE.EXPERIENCEHUB @ #OMR23: Interface tussen de digitale en evenementenindustrie 
"De NEXTLIVE.EXPERIENCEHUB is de interface tussen de digitale economie en de evenementenindustrie", zegt Hans Schriever. "Beide disciplines conditioneren en versterken elkaar. In de eerste gesprekken met Jasper Ramm en het OMR-team in 2019 was het voor ons dan ook al duidelijk dat we onze rol met NEXTLIVE zagen als ambassadeurs van de live event industrie op het OMR Festival. In 2022 hadden we vervolgens onze eerste eigen NEXTLIVE Stage op OMR - uitgevoerd met het geweldige team van GROHE X, het hybride marketing- en eventplatform van het toonaangevende sanitairmerk GROHE. Een première kon niet beter verlopen, herinnert de co-CEO van NEXTLIVE zich.



Maak kennis met het team van BAYER 04 Leverkusen bij OMR
"De merkactivatie voor BAYER 04 Leverkusen begint precies daar waar live communicatie en digitale marketing elkaar ontmoeten", vult NEXTLIVE hoofdredacteur Sjoerd Weikamp aan. "Steeds meer onderzoeken tonen aan dat consumenten meer waarde hechten aan de merkbeleving dan aan het product zelf, wat zich uitbetaalt in de thematische focus op NEXTLVE.FESTIVAL en ons inspireerde om een merkbeleving voor BAYER's Werkself op OMR te implementeren."

Aan boord van de NEXTLIVE.EXPERIENCEHUB zijn ook de NEXTLIVE expertpartners van rooom AG en Rover Metaverse Consulting, met wie de merkactivatie voor BAYER 04 Leverkusen werd geïmplementeerd.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.