De+kracht+van+live+communicatie+is+online+niet+te+kopi%C3%ABren
Nieuws

De kracht van live communicatie is online niet te kopiëren

Waarheen leidt de weg in 2022? Trendwatchers Lieke en Richard Lamb schetsen een duidelijk beeld, waar live communicatie een belangrijke rol speelt. De kracht van live communicatie is volgens hen niet te kopiëren.

Met de blik gericht op de toekomst presenteert het echtpaar het ABC. De A staat voor aandacht. Door de pandemie en alle technologische ontwikkelingen wordt aandacht straks nog belangrijker, dan dat het al was. De B staat voor Beleving. En de C voor Communicatie, waarin storytelling niet meer weg te denken is.

De trendwatchers hebben een geheel eigen kijk op vele zaken zoals het tekort op de arbeidsmarkt, het voor- en natraject van live events en reizen. "Reizen zullen we altijd blijven doen. Je ziet ook de files weer terugkeren op het niveau van voor de pandemie. Als je weet dat er niet mindeer gereisd gaat worden, is het belangrijk om in te zetten hoe je dit op de meest duurzame wijze kunt doen", aldus Richard Lamb.

In het uitgebreide interview met Richard en Lieke Lamb in het Halfjaarboek van EventBranche worden waardevolle tips en zienswijzen gedeeld. Behalve dit interview laten diverse andere helden uit de wereld van live communicatie en experience marketing hun licht schijnen over de nabije toekomst.

Echt veel, maar dan ook veel meer, sterker nog ALLES dat je aan kennis, tips, inzichten en visie nodig hebt voor jouw events binnen jouw marcom-mix, lees je in het EventBranche.nl Halfjaarboek. Moet je wel lid zijn:

Lees ook uit het trendwatchers katern van het Halfjaarboek:

>> Farid Tabarki: Live communicatie moet kwaliteitsslag maken
>> Rene Boender: Wat gebeurt er als Generatie Z het roer overneemt?

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.