De evolutie van de communicatie bij Skoda
Als er een branche is, die niet zonder live communicatie kan, dan is het de automobielbranche. Autoshows en introductie van nieuwe modellen zijn de meest sprekende voorbeelden. Rolf Schumann, Brand Boost Manager bij Skoda vertelt hoe de Skoda-communicatie is geëvolueerd tijdens de pandemie.
Aan het begin van de pandemie was het wel even schakelen voor de Brand Boost Manager. Hij geeft tot dat ze aanvankelijk niet veel verder kwamen dan het event gewoon online brengen. Het besef kwam al snel dat dit anders moest. De events ontwikkelden zich tot volwaardige hybride events, waarbij de nieuwe modellen van Skoda tot leven kwamen in een virtuele art gallery.
Van de nood werd een deugd gemaakt en dat heeft inmiddels zijn vruchten afgeworpen. Rolf Schumann is er van overtuigd dat de toekomst van events ligt in de hybride trajecten. Meer over deze communicatie-evolutie bij Skoda lees je in het artikel in het Halfjaarboek van EventBranche.nl.
Echt veel, maar dan ook veel meer, sterker nog ALLES dat je aan kennis, tips, inzichten en visie nodig hebt voor jouw events binnen jouw marcom-mix, lees je in het EventBranche.nl Halfjaarboek. Moet je wel lid zijn: