Budgetten+contentmarketing+B2B+gaan+stijgen
Nieuws

Budgetten contentmarketing B2B gaan stijgen

De toekomst voor B2B contentmarketing ziet er rooskleurig uit. Kenners uit de branche verwachten oplopende budgetten, tot wel 9%. Luuk Ros van Marketingfacts publiceerde hier een interessant artikel over.

De hoofdredacteur van Marketingfacts heeft een onderzoek van het Contentmarketing-instituut grondig doorgespit. De uitkomsten schetsen een rooskleurig toekomstbeeld. Het onderzoek toont aan dat de ondervraagde marketeers verwachten dat de investeringen in video, events en owned media flink gaan toenemen.

Het merendeel van de respondenten, dat aan het onderzoek meedeed, zag het budget dit jaar al toenemen. Voor 2022 voorziet tweederde een verdere stijging. Twintig procent verwacht een toename van tenminste 9%.

Luuk Ros van Marketingfacts deelt meer waardevolle informatie uit het onderzoek van het Contentmarketing-instituut. Lees hier het volledige artikel.

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.