Black+Friday+wordt+Green+Friday+dankzij+Dille+%26+Kamille
Nieuws

Black Friday wordt Green Friday dankzij Dille & Kamille

Impact maken. Twee simpele woorden, maar hoe doe je dat? Dille en Kamille doet het door op een uiterst sympathieke manier tegendraads te zijn. En als je er dan ook nog in slaagt om door een duurzaam event neer te zetten, die company pride bij je medewerkers vergroot, dan verdien je een shout out op het platform van EventBranche.nl, want dan ben je een inspirerend voorbeeld voor velen.

Wat is het geval? De basis van deze stoere case is Black Friday. Vrijdag 25 november worden we wereldwijd aangezet om te kopen, te consumeren. Met 'spectaculaire kortingen' worden we verleid, over de streep getrokken. Deze haast vulgaire uiting van welvaart stuit Dille & Kamille tegen de borst. Wat doet deze winkelketen? Ze houden de winkeldeuren van de ruim veertig vestigingen én de webshop op vrijdag 25 november gesloten.

Overtreffende trap

Op Black Friday je winkeldeuren gesloten houden, je moet maar durven. Dille & Kamille maakt hier een bold statement. Mooi! Hiermee wekt de winkelketen zeker sympathie bij het overgrote deel van de klanten. Maar Dille & Kamille durft nog een stap verder te gaan. En dat verandert een leuke, sympathieke daad in een impactvol statement met echte betekenis. 

Dille & Kamille doen wat ze zeggen. Zij dragen bij aan een betere wereld. Niet alleen remmen ze op 25 november ons consumentengedrag. Door dat te doen door sluiting van de winkels en webshop zorgen ze voor een stuk bewustwording. De overtreffende trap is toch wel dat alle medewerkers op deze dag vrijwilligerswerk gaan verrichten om de natuur een handje te helpen. Met je collega's zwerfafval verzamelen om onze wereld een stukje mooier te maken. Als dat niet bijdraagt aan company pride en betere binding met collega's. En natuurlijk hopen ze bij Dille & Kamille dat klanten en vele anderen dit voorbeeld volgen. Kijk hier hoe ze dat doen en haak aan.

 

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.