Audi kiest voor immersive experience zonder auto op OMR23 beursstand
Het was een opvallende verschijning tijdens OMR23. Het marketingfestival in Hamburg waar dit jaar meer dan 70.000 bezoekers op afkwamen trekt naast vele online en digitale merken, ook de grote triple A brands naar de havenstad. Zo ook Audi. Namens NEXTLIVE, het Duitse en binnenkort internationale platform voor marketeers en communicatieprofessionals, sprak Sjoerd Weikamp met Linda Kurz, head of marketing bij Audi.
"Audi en OMR is een perfecte match. Dit jaar hebben we geen auto bij ons. Onze stand is een immersive experience die staat voor onze campagne Step into your Sphere. Je stapt in jouw persoonlijke sfeer. Geef ons jouw vertrouwen en we geven jou er een persoonlijke belevenis voor terug. Met jouw data die we verzamelen tijdens de experience bouwen een soort digitale airbag."
Linda Kurz: "In de toekomst zijn we zo blij dat de consumenten en fans ons merk kunnen beleven. We blijven ook wel digitale experiences neerzetten, maar het grootste deel zal draaien om de live beleving."
Geinteresseerd?
NEXTLIVE, ons platform voor louter marketeers en communicatieprofessionals dat nu in Duitsland draait en straks internationaal zal opereren, organiseert op 21 november 2023 in RMCC Wiesbaden het NEXTLIVE.FESTIVAL. In drie werelden worden marketingbeslissers en communicatieprofessionals van merken, bedrijven en overige organisaties meegenomen door drie werelden die ons vak sturing geven: duurzaamheid, digitaal en event ROI. Ben jij marketeer, communicatieprof en dus opdrachtgevers van live binnen marcom-budgetten? Spreek je Duits? En vind je een case als deze van Audi interessant? Dan is dit een unieke kans. Wij hebben enkele relatiekaarten ter beschikking. Dus meld je dan snel: robin@eventbranche.nl