- Download the research logo:
- Download a picture of the research (royalty free photo)
Dit is de pagina op EventBranche.nl waar alle eventprofessionals, alle eventmarketeers, communicatieprofessionals, merken en organisaties het bewijs vinden om niet langer op basis van onderbuikgevoel aan te hoeven tonen dat live communicatie en/of experience marketing de meest effectieve communicatietool is. Een Nederlandse hersenonderzoek tijdens de Huishoudbeurs en bij de Universiteit van Amsterdam toonde namelijk de meerwaarde van live events aan.
Wat gaat er om in het brein van mensen wanneer zij een live event, zoals een beurs bezoeken? In een uniek onderzoek hebben vijf bedrijven uit de eventbranche hersenonderzoek laten doen naar het effect van een beursbezoek op het onderbewuste:
Nederlands hersenonderzoek toont meerwaarde van live events aan
Speciale editie EventBranche Magazine: het Volgend Jaarboek
De komende weken zal EventBranche.nl op basis van dit onderzoek een redactionele special publiceren. Wat betekenen de uitkomsten voor marketing en communicatie? Wat betekent het voor experiences en evenementen? Gecombineerd met enkele ontwikkelingen in de evenementenindustrie, antwoorden op vragen voor evenementen binnen de corona-crisis en enkele perfecte cases, is dit dat ene magazine dat je voor altijd bewaart. Wil je op de hoogte worden gesteld wanneer deze publicatie 'live' gaat? Stuur ons dan een mailtje ovv 'Special Edition' en je bent de eerste die het weet: sjoerd@eventbranche.nl
DOWNLOAD THE PRESS RELEASE in English or CLICK ON THE LOGO BELOW: