Op dinsdag 9 december 2014 is het zover: Dag van het Evenement. In De Broodfabriek te Rijswijk zet EventBranche.nl met een groot aantal partijen de eventbranche en de kracht van eventmarketing en live communicatie in de spotlights. Onderdeel van deze dag is de grootste EventBranche Borrel ooit en daar bent U voor uitgenodigd.
Bent u branchegenoot (bureau, toeleverancier, locatie, partycateraar, etc) dan bent u meer dan welkom voor het middagprogramma:
14.00 – 14.30 uur Inloop
14.30 – 15.00 uur Plenair gedeelte: de 15 trends voor 2015 en inzet van social media rondom evenementen
15.00 – 18.30 uur Netwerkvloer, 100 exposanten, Amuse me Baby Award (voor het beste netwerkhapje, uitreiking 18.00 uur)
Bent u marketeer/communicatieprof van een bedrijf of overheidsinstelling, dan bent u meer dan welkom tijdens het ochtendcongres:
Op dinsdag 9 december 2014 is het zover: Dag van het Evenement. In De Broodfabriek te Rijswijk zet EventBranche.nl met een groot aantal partijen de eventbranche en de kracht van eventmarketing en live communicatie in de spotlights. Speciaal voor marketeers en communicatieprofessionals van bedrijven en overheidsinstellingen (opdrachtgevers/budgethouders) is er een ochtendcongres van 10.00 tot 13.30 uur. Daarna is er voor u een gratis lunch.
Het congres tijdens de Dag van het Evenement haakt in op ontwikkelingen in marketing en communicatie en laat daarbij zien hoe belangrijk events en live communicatie zijn.
Sprekers:
Twitter
de Bijenkorf
Heineken
Ruimtedesign
Cor Hospes (contentmarketing)
Tim Meuleman (C2B-revolutie)
ROI van Events
Als marketeer of communicatieprofessional van een bedrijf of overheidsinstelling (budgethouders) mogen wij u een gratis kaart aanbieden (twv 299,- euro).
Inschrijven:
http://www.dagvanhetevenement.nl/registratie-dag/
Vouchercode:
DVHE2014EB
LET OP: de ochtend is dus alleen toegankelijk voor marketeers en communicatieprofessionals van bedrijven en overheid. Direct na inschrijving krijgt u bericht of u tot de doelgroep behoort.
Events: de toekomst van marketing
Hier binnenkort alle informatie over eventmarketing, live communicatie en hoe deze takken van marketingsport passen in iedere trend en ontwikkeling die nu gaande is:
Contentmarketing en events
C2B revolutie en events
Storytelling en events
Neuromarketing en events
Big Data en events
Sponsoring en events
Guerillia, field- en ambushmarketing