EventTrends2019 (under construction)
In 2019 gaan steeds meer bedrijven het business event, hun eventmarketing, benutten om ook de buitenwereld te laten zien dat ze over oprecht bewustzijn ‘beschikken’ en dat graag delen en activeren bij relaties, collega’s en andere bezoekers van hun events. >> Lees meer over Next Level Bewustzijn
Kunde, daar gaat het om. De praktijk. Uitvoeren, oefenen, testen, ondergaan. Steeds meer events, in welke vorm dan ook, zullen zich daarom gaan richten op een prikkelend, inspirerend of innoverend deel aan content, om vervolgens de praktijk, de kunde, de kleine sessies om content naar praktijk te vertalen, de hoofdrol te laten spelen tijdens het live moment.
>> Lees meer over Kunde is King
2019 gaat haarfijn een tekort blootleggen aan goede professionals. En wat heeft de gemiddelde ondernemer, CEO of directie de afgelopen jaren heel goed geleerd: het evenement is de collega-binder. >> Lees meer over Personeelevents 2.0
E Sports is uitgegroeid met een geheel eigen eventmarkt. Tienduizenden mensen komen naar de live events om hun 'helden' te zien gamen. Wat moeten we hiervan leren mbt eventmarketing en live communicatie? >>
Lees meer over E-eventmarketing
Influencers hebben in no time de wereld van marketing veranderd. Veel merken, producten gebruiken influencers om hun community te vergroten en/of te verbinden. Waarom doen we dit niet veel nadrukkelijker op events? >>
Lees meer over Influencereventmarketing
De gemiddelde eventprofessionals, eventplanner en eventmanager plant strak en effectief. Waar effectief tot voor kort vooral vertaald werd naar in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk content, is er nu een hand naar rust. >> Lees meer over De groeten met moeten
Circulair kon wel eens het woord van 2019 worden. De uitdaging ligt op de stoep voor eventprofessionals: circulaire events geven bedrijven en merken de mogelijkheid hun duurzame betrokkenheid te tonen. Locaties nemen het voortouw, maar er is al veel meer mogelijk.
>> Lees meer over Circulaire evenementen