SD+Worx+brengt+vrolijke+noot+bij+medewerkers+thuis
Cases

SD Worx brengt vrolijke noot bij medewerkers thuis

Bij SD Worx staan ze graag dichtbij hun klanten. Practice what you preach, zo dachten ze bij dit Belgische bedrijf. Via de huiskamers van medewerkers brachten ze muziek naar klanten middels een even simpele als briljante opzet.

Dichtbij de medewerkers en klanten staan. Dat is key bij SD Worx. Hoe breng je dat op een creatieve manier in de praktijk? Daar kun je dikke draaiboeken mee vol schrijven. De kracht zit meestal in de eenvoud, maar dat is juist de moeilijkheid. Wat heeft SD Worx gedaan?

Kippenvel

Er werden 81 medewerkers bereid gevonden om hun huiskamer open te stellen voor klanten. De huiskamers werden omgetoverd tot intieme concertzalen, waar aanstormend talent een bijzonder concert kon geven. Gemiddeld werden er per huiskamer twintig klanten uitgenodigd. Zo kregen dus 1600 klanten een kippenvel-moment met een geweldige, langdurige impact.

Blije gezichten

Op één avond werden 81 prive-concerten gegeven in de huiskamers van SD Worx-medewerkers. Daar werd volop over bericht op social media door vrijwel alle gasten. Zowel voor, tijdens als na het live moment. Zo ontstond een geweldige olievlek rondom SD Worx met alleen maar blije gezichten. De medewerkers waren trots om hun klanten letterlijk thuis te mogen ontvangen, de klanten voelden zich uitverkoren en de artiesten vonden het geweldig om in zo'n bijzondere setting te mogen optreden. 

Deze inspirerende case was een van de prijswinnaars tijdens de Beaworld Event Award. Hoe breng jij 'het dichtbij je klanten staan' in de praktijk en hoe breng jij letterlijk en figuurlijk muziek naar je medewerkers en klanten? 

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.