Gouden+Giraffe+Event+Awards+2021%3A+Techonomy+Education
Cases

Gouden Giraffe Event Awards 2021: Techonomy Education

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS – Prachtige cases, liefst 70 in getal, doen deze editie een gooi naar de Gouden Giraffe Event Awards. Op EventBranche.nl vind je van alle cases de feiten en cijfers. Dit is Techonomy Education.

Techonomy Education

Opdrachtgever: Technomy

Categorie: Congressen & Relatie Events

Fysiek of online event: Online / hybride

Jaar: 2020

 

Korte omschrijving:

Juist in een periode waarin mensen meer gebonden zijn aan huis ontstaat er tijd om te investeren in kennis en vaardigheden. Maar zonder evenementen en seminars zijn de kansen beperkt. Juist daarom hebben wij een uniek online onderwijsprogramma ontwikkeld: de Digital Marketing Course at Home. Voor maar €99 volg je 10 live colleges over dé 10 marketingthema's die vandaag de dag het verschil maken. Met deze unieke course ontwikkel je onder begeleiding van de beste digital marketing experts in één maand tijd de belangrijkste digitale marketing vaardigheden die direct toepasbaar zijn in het werkveld. Tevens sta je 24/7 in contact met deze docenten. De Digital Marketing at Home is een online variant van de bewezen Digital Skills Course op de Nyenrode Business Universiteit (beoordeeld met een 9+ ). 

Hoofddoelstelling:

Het hoofddoel is het ontwikkelen van een duurzame toekomst als digital marketing professional binnen het vakgebied. Dit door professionals te stimuleren zich te ontwikkelen in de wereld van data, marketing technologie, digitale campagnes en creatieve activaties. Dit zijn dé thema’s die vandaag de dag belangrijk zijn in de sales en marketing praktijk. Uiteindelijk hebben er meer dan 600+ deelnemers de course succesvol afgerond en een officieel certificaat ontvangen.

Subdoelen:

1. Marketingprofessionals met elkaar in contact brengen. Alle deelnemers hebben een unieke inlog gekregen op de Digital Marketing Course at Home leeromgeving. In die leeromgeving kunnen o.a. de professionals via live chat en netwerk modules met elkaar in contact staan. Hierdoor zijn er relevante connecties ontstaan uit hetzelfde werkveld en hebben deelnemers concrete uitdagingen met elkaar besproken.

2. Investeren in de marktkennis om het bedrijfsleven verder te helpen om (commerciële) doelen te realiseren. Door persoonlijke begeleiding van de docenten en de praktijkoefeningen toegespitst op de organisatie van de deelnemer had de course een specifiek doel om de deelnemers écht verder te brengen in hun professionele skills die dagelijks toegepast kunnen worden in de praktijk. Dit met als resultaat om ook echt het bedrijfsleven verder te brengen met de alledaagse uitdagingen op het gebied van digitalisering, data, marketing, lead- en salesprocessen en content marketing.

3. Het opleidingsaanbod in digitale marketing innoveren.

Effect & Impact:

Er kan geconcludeerd worden dat de gestelde doelen van deze digitale opleiding ruimschoots zijn overtroffen. Het hoofddoel van de Digital Marketing Course at Home is ‘Het ontwikkelen van een duurzame toekomst als digital marketing professional.’

Van de meer dan 650 deelnemers hebben er meer dan 600 deelnemers de course ook volledig en succesvol voltooid. Dit betekent dat er in Nederland meer dan 600 professionals bij zijn gekomen die meer kennis en ervaring hebben opgedaan aan de hand van de meest relevante hedendaagse marketingthema’s. In totaal hebben de +650 deelnemers meer dan 13.000 lesuren besteed aan de live colleges, de aanvullende opdrachten en de aanvullende expert artikelen in de leeromgeving.

Daarnaast is de conclusie dat er nog geen opleiding in de markt is die voor het bedrag van €99,- deze thema’s en kennis beschikbaar heeft gesteld op zo’n gestructureerde manier. Dit maakt de Digital Marketing Course at Home onderscheidend ten opzichte van andere aanbieders, namelijk de duidelijke lesopbouw, de mix tussen strategie, operatie en praktijk en het gestructureerde lesaanbod. Na afloop van het evenement is er een evaluatie enquête verzonden naar de +650 deelnemers, waarvan er 489 deelnemers de enquête hebben ingevuld. Hieronder een aantal resultaten:

- Welk totaalcijfer zou je de cursus geven? = 8.5

- Hoe waarschijnlijk is het dat je deze cursus zou aanbevelen aan familie, vrienden of collega's (1-10)? = 8.9

- In hoeverre ben je tevreden over de communicatie rondom de colleges? (Denk aan mailings voor en na de colleges) = 8.8

- In hoeverre ben je tevreden over de digitale leeromgeving? (Jouw omgeving van huiswerkopdrachten, on-demand colleges etc.) = 9.2 


Stem op jouw favoriet

Ook dit jaar is er weer een Gouden Giraffe Event Awards Publieksprijs. Waar de Giraffen uitgereikt worden aan de hand van experts in de jury, draait het bij de Publieksprijs om het aantal stemmen. Wie had het meest creatieve concept, zowel met als zonder RIVM-maatregelen. Twee events worden deze editie dus beloond en jij bepaalt!

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.