CASE%3A+Coca%2DCola+Christmas+House
Cases

CASE: Coca-Cola Christmas House

EVENEMENTEN KERS - Als je het dan toch hebt over merken en kerstmis, dan denk je onmiddellijk aan Coco-Cola. Een van de gigantische mondiale merken ademt kerst. Het is al sinds oudsher een hoogtepunt in de campagnes van het merk. Een prachtige voorbeeld case van branding en experience is het Coca-Cola Christmas House in Spanje.

Coca-Cola Christmas House 2019 - 2020

Bureau: MKTG Spain

Een eigen evenement, in samenwerking met de gemeente Madrid, gecreëerd om het grote kersterfgoed van Coca-Cola optimaal te benutten. De live experience is gericht op gezinnen en is ontworpen om de magie van Kerstmis tot leven te brengen binnen de branding van het frisdrank-merk.

Het kernidee is het creëren van een meeslepende ervaring van 20 minuten met behulp van microtheater dat de magie van Kerstmis tot leven brengt. 'Het is onze bedoeling om mensen mee te nemen naar een fantasiewereld van de kerstman en zijn elfjes. De bezoekende kinderen worden kleine assistenten, die, geholpen door een acteur-elf, erin slagen een probleem op te lossen of een verloren voorwerp te vinden dat helpt om Kerstmis te redden. De ervaring is gebaseerd op een reeks themakamers en ruimtes, die mensen bezoeken als onderdeel van een rondleiding. Bijna als een labyrint is het een ontdekkingsreis. Elke ruimte heeft een speciale set-decoratie en wordt gehost door een elf. De laatste kamer is waar onze gasten eindelijk de kerstman of de drie wijzen kunnen ontmoeten. Het ontwerp volgt een traditionele Duits-Scandinavische esthetiek die sterk deel uitmaakt van Coca-Cola's kerst-DNA. Bij het verlaten van bezoekers krijgen tieners en volwassenen een gratis Coca-Cola-drankje aangeboden en kinderen krijgen een klein cadeautje.

Bron: BEA World Festival

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.