BEA+World%3A+Gouden+Giraffe+Drive+Thru+wint+Goud+in+categorie+Best+Creative
Cases

BEA World: Gouden Giraffe Drive Thru wint Goud in categorie Best Creative

BEA WORLD - De Best Event Awards World hebben naast awards per soort evenement ook special awards. In die categorie won de Gouden Giraffe Event Awards Drive Thru van dit jaar een Gouden BEA World Award. 'A perfect example of retinking, creative solutions and an ROI of positive energy and tears on the faces of guests in their cars.'

De zogeheten special mention prijzen, zijn awards die over alle categorieen heen gaan en dat maakt het samenspel tussen vele, vele partners uit de branche die samen gezorgd hebben voor deze award, alleen nog maar mooier. 'Onderaan dit bericht staan onze partners, maar naast dat wel dolgelukkig zijn en ongelooflijk trots zijn op het samenspel, het durven, het doordrukken en het omdenken dat in eerste instantie begon met XSAGA en DeFabrique / DeKartfabrique, wil ik namens het organiserende team van dit moment gebruik maken om onze hondstrouwe hoofdsponsor Party Rent Group ook nog eens flink te bedanken. Want ondanks het feit dat ze deze editie als actief betrokken steunpilaar van de Gouden Giraffe dit jaar niet samen met ons en de locatie tot slimme en mooie inrichtingsconcepten konden komen, bleven ze de awards trouw. Bedankt!', aldus Sjoerd Weikamp van organisator EventBranche.nl.
 


Daarnaast speelde wederom trouwe partners XSAGA en DeFabrique een hoofdrol. 'Zij sprongen in, precies op het moment dat er bijna niets mogelijk leek. Dat we uiteindelijk zo overladen zijn met super positieve berichten en dus zelfs huilende mensen in hun auto bij het laatste station van de drive thru...ach, wat was het een mooi moment. Die positieve energie gunnen we iedereen', aldus Robin van Leeuwen van EventBranche.nl, dat eerder met de Gouden Giraffe al een BEA World Award won in 2017. 'Maar nogmaals zonder al die andere partners was het nooit, nooit gelukt. En juist daarom de grote blijdschap:
 

Gouden Giraffe Event Awards Drive Thru:
Een terugblik...


Dit jaar stonden de Gouden Giraffe Event Awards in het teken van een hart onder de riem, het gevoel van 'we zitten hier samen in' en liefde...liefde voor het vak, voor elkaar en voor de beste evenementen van Nederland. 'Veel awards, net als de Gouden Giraffe, hebben gelukkig de slag gemaakt om het zwaarste deel van de beoordeling bij het effect en de impact neer te leggen. Daarbij zijn creativiteit, innovatieve oplossingen en verrassend zijn het absolute fundament om tot die impact te komen. Maar dit jaar hadden we eigenlijk zachte doelstellingen: een hart onder de riem...Tja...We zijn daar volledig open in geweest in het inschrijfformulier. Wie als doel van het traject rondom de Drive Thru heeft een hart onder de riem steken, liefde overbrengen en samenhorigheid tonen, die daagt zichzelf wel erg uit qua effectmeting. Tot we de terugkoppeling van de bekendste bureaus en de grootste merken van Nederland, tot de verrassende en wat onbekendere deelnemers, terugkregen. Zij beschreven precies dat gevoel dat ze mee naar huis hadden genomen. Bij de ode in de All you Need is Love caravan raakten veel deelnemers (bureau en opdrachtgever in 1 auto) zichtbaar ontroerd. Ik had nooit gedacht dat een traan de mooiste ROI ooit zou kunnen zijn', aldus Sjoerd Weikamp van organisator EventBranche.nl. 

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.