Kaartverkoop Experience 2017 wordt beperkt

18-10-2017 - Door het unieke programma van Experience 2017 met onder andere Red Bull, Selecta (Starbuck), Prospex, Triple en Cap Gemini, dat tijdens dit nieuwe kennis event wordt gepresenteerd, valt de kaartverkoop hoger uit dan verwacht. Om de kwaliteit van bezoekers te bewaken worden er nog 100 kaarten verkocht waarna de verkoop zal worden stopgezet.

De organisatie is de afgelopen week druk bezig geweest om de mogelijkheden te onderzoeken om de capaciteit uit te breiden, omdat veel geïnteresseerden, waaronder veel A-merken zich direct hebben ingeschreven.

Veel belangrijke spelers in de markt, die willen ontdekken hoe zij meer uit hun beurzen, events en congressen kunnen halen, hebben zich inmiddels aangemeld. Bekende namen, zoals KLM, Nationale Nederlanden, ING, Zilveren Kruis, Amsterdam Arena, KPMG, Artis, Holiday Inn, Studio Aalsmeer, Vodafoon/Ziggo, Air france, Gemeente Amsterdam, KLM Inflight Services, Gemeente Leiden, Delta Lloyd, Fujitsu Europe, NPO, ProRail, Ernst&Young, Atos Nederland, Cobra Museum, Desso/Terkett, Jaarbeurs, Essent, Pathé, Westergasfabriek, Meeuws, Duvel, Postiljon Hotels, Roche Nederland, KPMG en het NIMA, zullen tijdens Experience 2017 aanwezig zijn.

'De organisatie wil de kwaliteit van de bezoekers hoog houden en heeft helaas niet meer mogelijk de capaciteit uit te breiden. Daarom is besloten de komende week nog 100 toegangskaarten uit te geven, daarna stopt de verkoop', aldus organisator Stichting Lost Exhibitors.

EventBranche supporting partners