Experience 2017 – ‘Haal meer uit je events’

25-09-2017 - Op 26 oktober 2017 vindt in de RAI Amsterdam, Experience 2017 plaats. Het thema van dit kennis evenement is: ‘Haal meer uit je events’. De organisator Lost Exhibitors is erin geslaagd om toonaangevende keynotes op het gebeid van experience marketing vast te leggen voor inspirerende presentaties en discussies.

De doelgroep bestaat uit sales, marketing, data- en eventmanagers en andere eindverantwoordelijke. 

Events ad-hoc
Beurzen, evenementen en congressen worden vaak door bedrijven ad-hoc ingezet, zonder dat voldoende of niet bekend is wat het uiteindelijke rendement is. Dit is vaak zonde van de investering en eigenlijk onnodig, mits je juiste kanalen geïntegreerd worden ingezet. Tijdens het kennis- en inspiratie event Experience 2017, wordt voor de deelnemers in één middag  inzichtelijk hoe zij met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.”

'Met behulp van een optimale intergratie  van Business Intelligence , Online – en  Virtuele Marketing , Experience Marketing  en met als doel Conversie, ontdekken deelnemers hoe zij meer uit hun beurzen, congressen en events halen.' Dit o.a. met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel. Zes toonaangevende  sprekers vanuit diverse (inter-)nationale bedrijven, waaronder Red Bull, Capgemini, Triple, Selecta en ExpoSalesMasters belichten vanuit hun expertisegebied de trends en toekomstontwikkelingen binnen de beurzen- en eventbranche. Daarnaast nemen zij de deelnemers mee in hun afwegingen en strategieën om tot een zo hoog mogelijke conversie komen.

Leden van o.a. SMA en NCD, NIMA, Genootschap Van Eventmanagers en verschillende andere (branche) organisaties en partners krijgen toegang tegen een gereduceerd tarief. Het event wordt vanuit het NIMA met 4 PE punten geaccrediteerd.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners