Den Haag vindt in Rocket Fuel Events partner om de stad op de kaart te zetten

22-09-2017 - CITYMARKETING DEN HAAG - Sinds 1 september jl. werkt Rocket Fuel Events, het bureau dat wereldwijd zakelijke incentives, meetings en events creëert en organiseert, samen met ‘The Hague & Partners’. Onder deze noemer bundelen Den Haag Marketing, The Hague Convention Bureau en WestHolland Foreign Investment Agency hun krachten.

Een samenwerking met als doel om de Haagse economie en werkgelegenheid een flinke stimulans te geven, en als partners Den Haag, stad aan zee, internationaal nog beter op de kaart te zetten. Met ruim 15 jaar ervaring in de MICE* wereld en een groot internationaal netwerk is Rocket Fuel Events het bureau om zowel nationale als internationale klanten aan te trekken en weet het team, met haar Haagse roots en ervaring, niet alleen de meest bijzondere locaties, maar ook de verborgen schatten te vinden en te promoten.

Jeanette Pegels, Fuel Director, Rocket Fuel Events: “Den Haag heeft als ambitie om de tweede bezoekersstad van Nederland te worden en om dit te bereiken steken wij als partner daar veel energie in!” 

Ieder jaar vinden in Den Haag al grote topsportevenementen plaats. In 2014 het WK hockey, in 2015 het WK Beachvolleybal en komend jaar is Den Haag de thuishaven voor het WK Zeezeilen én de finish van de Volvo Ocean Race. Daarnaast trekt Den Haag grote internationale congressen en heeft de stad alles in huis om dé incentive stad van Nederland te worden. Pegels: ”Rocket Fuel Events richt zich momenteel op de aankomende Volvo Ocean Race, waarvan de finish in juni 2018 voor het eerst in de geschiedenis van deze zeilrace, in Den Haag plaatsvindt.”

Om cross-selling tussen de verschillende Volvo Ocean Race stopovers en de finish te creëren heeft Rocket Fuel Events samen met haar partners in Lissabon, Itajaí en Kaapstad een uniek stopover programma samengesteld. Pegels: ”Met onze gezamenlijke expertise in de organisatie van de Volvo Cars evenementen weten we hoe (sport-) evenementen een groot business-to-business platform zijn om een onvergetelijke indruk te maken op relaties of om (sales) medewerkers extra te stimuleren. Ook dit event belooft een fantastische beleving te worden met veel buitenlandse gasten, die we natuurlijk erg graag onze mooie stad willen laten zien. En we gaan ervan uit dat we de aankomende jaren nog veel meer buitenlandse geïnteresseerden verliefd kunnen laten worden op Den Haag”.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners