Xsaga+en+Albert+Heijn+zetten+evenement+neer+op+70+locaties+op+1+dag
Nieuws

Xsaga en Albert Heijn zetten evenement neer op 70 locaties op 1 dag

EVENEMENTENBUREAU EVENTMARKETING - Xsaga won met het Allerhande Kerstfestival al de publieksprijs tijdens de Gouden Giraffe Event Awards 2016/2017. En ook nu weer zet Xsaga met Albert Heijn een huzarenstukje neer: de AH Buitendag, 1 dag, 70 locaties. Voor de megaklus voegde Xsaga vele tientallen freelance eventmanagers toe aan het team.

Afgelopen maandag (Tweede Paasdag) was Xsaga in opdracht van AH actief op maar liefst 70 locaties in het gehele land. Albert Heijn nodigde tijdens De AH Buitendag haar klanten uit om een plezierig en leerzaam kijkje te komen nemen in de bedrijven die dagelijks hun producten aanleveren aan de winkels van deze supermarktketen. 80.000 bezoekers brachten een bezoek aan De AH Buitendag. Onder het centrale thema ‘ontdek de smaak van het land’ ontwikkelde Xsaga tevens de visuele identiteit die zowel digitaal (speciale website) als op de winkelvloer werd ingezet om de klant te bewegen er op deze vrije dag met het gezin op uit te trekken. Tientallen boerenbedrijven, telers en faciliteiten opende op deze Tweede Paasdag speciaal voor de klanten van deze retailer de deuren die doorgaans gesloten blijven. Albert Heijn is trots op haar leveranciers en wil haar klanten graag persoonlijk laten ervaren waar de dagverse melk nu vandaan komt en hoe haar producten nu eigenlijk worden gemaakt voordat ze in de winkel komen.

Xsaga trok voor deze bijzondere productie tientallen freelance producers aan die elk, zorgvuldig geïnstrueerd en met een persoonlijk draaiboek de productie mede tot een succes maakte. Albert Heijn en Xsaga bedanken de bedrijven voor hun gastvrijheid en nodigen Nederland graag weer uit om ‘de smaak van het land te komen proeven’ tijdens de eerstvolgende AH Buitendag.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.