Wereldprimeur Red Bull tijdens Experience 2017

03-10-2017 - Red Bull treed nooit naar buiten om te vertellen over hun succescases. Dit volgens een van de uitgangspunten van hun bedrijfsstrategie, namelijk ‘The Bull never speaks’, Voor de eerste keer in het bestaan van Red Bull, zullen zij ons meenemen in hun werkwijze en hun succes.

Op 26 oktober 2017 vindt in de RAI Amsterdam, Experience 2017 plaats. Het thema van dit kennis event is: ‘Haal meer uit je events’. De organisator Lost Exhibitors is erin geslaagd om toonaangevende keynotes op het gebeid van experience marketing vast te leggen voor inspirerende presentaties en discussies. De doelgroep bestaat uit sales, marketing, data- en eventmanagers.

Beurzen, evenementen en congressen worden regelmatig door bedrijven ad-hoc ingezet, zonder dat voldoende of niet bekend is wat het uiteindelijke rendement is. Dit is vaak zonde van de investering en eigenlijk onnodig, mits de juiste kanalen geïntegreerd worden ingezet.

Zes toonaangevende sprekers vanuit diverse (inter-)nationale bedrijven, waaronder Red Bull, Capgemini, Triple, Selecta (Starbucks- Lavazza), Prospex en ExpoSalesMasters belichten vanuit hun expertisegebied de trends en toekomstontwikkelingen binnen de beurzen- en eventbranche. Daarnaast nemen zij de deelnemers mee in hun afwegingen en strategieën om tot een zo hoog mogelijke conversie komen.

Red Bull heeft sinds de oprichting van het bedrijf de strategie om niets naar buiten te brengen over hun succescases. Dit onder het motto ‘The Bull never speaks’. Experience 2017 heeft een wereldprimeur, want tijdens Experience 2017, gaat hier verandering in komen.Red Bull gaat de deelnemers aan Experience 2017 meenemen op een geweldige ontdekkingsreis. En laat hen zien hoe zij met experience marketing, meer uit hun events, beurzen en congressen kunnen halen.

Tijdens het kennis- en inspiratie event Experience 2017, wordt voor de deelnemers in één middag inzichtelijk hoe zij met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.”

'Met behulp van een optimale intergratie tussen Business intelligence , Online – en virtuele marketing , Experience marketing en met als doel Conversie, ontdekken deelnemers hoe zij meer uit hun beurzen, congressen en events halen.' Dit met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel.

Leden van de SMA en NCD, NIMA, Genootschap Voor Eventmanagers, CLC-VECTA en partners krijgen toegang tegen een gereduceerd tarief. Het event wordt vanuit het NIMA met 4 PE punten geaccrediteerd. De deelnemers ontvangen tijdens het event een like-minded APP, waarmee zij niet alleen kunnen netwerken, maar ook direct het BOEC marketingmix- en salesmodel in de praktijk kunnen toepassen.

Experience 2017 wordt georganiseerd door Stichting Lost Exhibitors en wordt ondersteund door o.a.; RAI Amsterdam, NCD, SMA, Mansveld Expotech, ExpoSalesMasters, Brederode, Maqutos, Capgemini, Highprofile, PROFcompany, CLC-VECTA, VR-Producties, Webapptool, Triple, ACS, Prospex, Eventsummit, NIMA en Red Bull.

 

EventBranche supporting partners