The Next Event: Shell spreekt over hoe zij live en events inzetten in hun marcom-mix

09-03-2018 - THE NEXT EVENT - Weer een topspreker voor The Next Event: Debby van der Voort van Shell neemt bezoekers aan het congres mee in hoe Shell events en live inzet in hun marketing- en communicatiemix. Een sterk verhaal waar eventmarketing en live verschoof van 'communicatie' naar 'brand'.

The Next Event zijn 2 evenementen in 1:

 

EvenementOrganiserenLIVE:
 

WAT? Een kennis- en netwerkvloer
VOOR WIE? Opdrachtgevers en medewerkers van een bureau die zich bezighouden met de uitvoer van events
WAT VIND JE ER? Alle kennis, tips, aanbod en professionals kunnen vinden.

Een bezoeker kiest uit de zes netwerkpleinen het plein waar zijn of haar vragen beantwoord worden of hun kennis ververst wordt. Bezoekers kunnen kiezen uit Decoratie, Catering, Techniek, Locaties, Bureau of Toeleveranciers. Op de pleinen is een kort plenair programma met kennis, tips, trends en actuele informatie, aansluitend kunnen naar hun vooraf ingeboekte afspraken, in contact komen met het aanbod op dat plein of deelnemen aan diverse kennistafels.

Inschrijven via deRegistratiebalie:

09.00 uur Deuren open

10.00 uur Plenaire sessies op de zes pleinen met diverse onderwerpen, thema’s inzichten, kennis en tips

11.00 uur Netwerken, innovatieplein en kennistafels

12.00 uur Plenaire sessie 2 op zes pleinen

13.00 uur Gezamenlijke Netwerklunch op de diverse pleinen en innovatieplein

14.00 uur Plenaire sessie 3 op zes pleinen

15.00 uur Netwerk, innovaties en kennistafels

16.00 uur Gezamenlijke Netwerkborrel



EventBranche LIVE congres:


WAT? Een congres over de strategische inzet van events en live binnen de marcom-mix
VOOR WIE? Marketeers, communicatieprofessionals (opdrachtgevers) en directie van bureaus 
WAT VIND JE ER? Inspiratie, kennis, nieuwe inzichten en een kijkje in de keuken van topmerken

Grote merken als Shell en Ahold geven inzicht hoe zij events inzetten in de marcom-mix. Daarnaast zijn er twee inspirerende keynotes: Timo Kiuru neemt u mee in de nieuwe wereld van brands en eventmarketing en onze secret guest zal u enorm verrassen. Het congres is verdeeld in 3 blokken van een uur:

Inschrijven via deRegistratiebalie:

09.00 uur Deuren open

10.00 – 11.00 uur
- opening
- Ahold

11.00 – 12.00 netwerken, innovatieplein, relaxen, kennistafels etc

12.00 – 13.00 uur
- Coca-Cola
- Shell

13.00 – 14.00 netwerken, innovatieplein, relaxen, kennistafels, etc

14.00 – 15.00 uur
- Waar staat de branche?
- Slotkeynote: Timo Kiuru: the future of brands

15.00 uur Netwerk, innovaties en kennistafels

16.00 uur Gezamenlijke Netwerkborrel

 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners