RAI+Amsterdam+en+Auping+zetten+de+toon%3A+powernap+area+bij+beursvloer
Nieuws

RAI Amsterdam en Auping zetten de toon: powernap area bij beursvloer

EVENEMENTENLOCATIE BEURSGEBOUW - EventBranche Magazine publiceert in het komende nummer weer de 10 trends en ontwikkelingen die in 2018 van grote invloed zullen zijn op eventmarketing en live communicatie. Eén van die ontwikkelingen gaat over rust, offline, mindfulness, ontspanning...Laat de redactie van EventBranche.nl nou net een primeurtje meepikken in RAI Amsterdam: de powernap area van Auping.

Het is even logisch als verrassend, maar in de gesjeesde wereld, online connectivity van 24/7 en alles wat er om ons heen verandert, was het natuurlijk wachten op de tegenbeweging. Nou is die al een tijdje aanwezig, maar des te aardiger was het om te zien dat één van de grootste locatiespelers het aandurfde om daar op in te spelen: RAI Amsterdam, de evenementenlocatie en beursgebouw in Amsterdam, presenteerde vandaag samen met Auping tijdens de Aquatech beurs de eerste Auping Powernapping Area. 'Koninklijke Auping en RAI Amsterdam voorzien op deze manier in de toenemende behoefte aan een rustmoment tijdens evenementen.' EventBranche.nl sprak in RAI Amsterdam met Ine Stultjens, manager brand & communications van Auping en Simon de testpersoon...

 

'Wij zijn ervan overtuigd dat een goede powernap ervoor zorgt dat bezoekers van de RAI het meeste uit het evenement halen.' - Ine Stultjens, Auping.

 

Powernapping Area
Tijdens de 26e editie van Aquatech Amsterdam, de vakbeurs voor de watertechnologie-professional, kunnen bezoekers uit meer dan 140 landen gebruik maken van de Powernapping Area. In een afgeschermde slaapruimte is het mogelijk om uit te rusten en op te laden voor de rest van de beursdag. De powernap duurt twintig minuten; de perfecte duur om goed uit te rusten, maar niet in een te diepe slaap te komen. Maurits van der Sluis COO van RAI Amsterdam, ziet veel toegevoegde waarde voor een 'Powernapping Area' op de beursvloer: 'De fysieke ontmoeting is de meest intensieve en waardevolle vorm van communicatie. Beursdagen zijn vaak zeer intensief, voor zowel de standhouder als de bezoeker. Na een korte powernap ben je extra alert en neem je informatie beter op. Wij denken dan ook dat de 'Powernapping Area' bijdraagt aan een effectiever beursbezoek.' Ine Stultjens, manager brand & communications bij Auping voegt toe: 'Wij geloven dat een uitgeruste wereld, een betere en mooiere wereld is. Daarom is alles wat we doen gericht op het brengen van rust. Want wie goed geslapen heeft en uitgerust is, presteert en functioneert beter. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede powernap ervoor zorgt dat bezoekers van de RAI het meeste uit het evenement halen.'

Pilot
De 'Auping Powernapping Area' tijdens Aquatech Amsterdam is een pilot. Als deze succesvol is, komen er ook tijdens andere beurzen in de RAI 'Powernapping Areas'.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.