Prins+voor+een+Dag+2010+zowel+voor+opdrachtgevers+als+intermediairs
Nieuws

Prins voor een Dag 2010 zowel voor opdrachtgevers als intermediairs

Prins voor een Dag is al enkele jaren een van de meest opvallende promotie-evenementen van Nederland. Speciaal voor de zakelijke congres- en evenementenmarkt organiseert Den Haag Marketing een dag waarop de eventbranche kennis kan maken met de mogelijkheden in de Hofstad.

Foto Prins voor een Dag 2009: Photonic.nl

Dit jaar worden twee edities van Prins voor een Dag georganiseerd. De organisatie van het promo-event heeft er voor gekozen om de twee doelgroepen, eventplanners en intermediairs, te scheiden. Prins voor een Dag wordt tevens meer op maat gesneden dan ooit door deelnemers hun eigen ideale dag samen te laten stellen.

Op 20 september, traditiegetrouw een dag voor Prinsjesdag, is de dag speciaal voor eventplanners. Een week later, op 27 september, zijn intermediairs van harte welkom. Maar Prins voor een Dag gaat dit jaar nog een stap verder. 'De dag staat in de eventbranche bekend om de hoge kwaliteit en de mate van service. Een stap naar een evenement á la carte is volgens de organisatie een logische. Deelnemers aan de dag kunnen zelf hun gewenste locatie, spreker én workshop kiezen. Kortom: ze bepalen zelf hun ideale Prins voor een Dag. De uitkomst bepaalt de uiteindelijke routes. Mocht een deelnemer een compleet afwijkende voorkeur hebben, dan wordt de mogelijkheid geboden een andere dag te komen voor een compleet op maat gesneden Den Haag beleving', aldus de organisatie van Prins voor een Dag.

In de afgelopen zeven jaar is Prins voor een Dag uitgegroeid tot een toonaangevend Haags evenement voor de evenementenbranche en hebben meer dan 1200 deelnemers kennis gemaakt met uiteenlopende mogelijkheden van congresstad Den Haag. 'Prins voor een Dag staat dan ook synoniem voor kwaliteit, inspiratie en een hoge mate van service en staat garant voor een ‘Den Haag beleving’.' 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.