Obsession+investeert+in+combinatie+events+en+online+communicatie
Nieuws

Obsession investeert in combinatie events en online communicatie

Obsession Live Communication (OLC) heeft het specialisme van online communicatie in huis gehaald. Reden van deze uitbreiding is de groeiende vraag naar online communicatie met als uitgangspunt events.

Door deze uitbreiding is Obsession Live Communication (OLC) in staat om haar concepten online te versterken en daarmee het momentum van events te verlengen, aldus het bureau uit Voorschoten.

Meerwaarde
Thomas Wieringa van OLC: ‘Wij investeren veel tijd in kennisontwikkeling en innovatie op het gebied van eventmarketing en live communicatie. Het viel ons op dat er een duidelijke meerwaarde zit in online communicatie trajecten met als uitgangspunt events. In combinatie met de groeiende vraag, hebben we besloten om dit specialisme in huis te halen. Dit heeft voor onze klanten een duidelijke meerwaarde. Zo zijn we nu in staat om vanaf het eerste moment online communicatie mee te nemen in onze conceptfase. We combineren dus het beste van twee werelden om uiteindelijk de impact van een event te vergroten. Een ander belangrijk punt is het geven van een goed en onderbouwd advies. Het is namelijk niet altijd zinvol om een online traject in te zetten. Dat moet je ook kunnen adviseren.’

Toekomstvisie
'Het binnenhalen van dit specialisme sluit naadloos aan op de strategie die we ruim 2 jaar geleden hebben uitgestippeld. Ik ben er ontzettend trots op dat we ook in deze tijden kunnen laten zien dat OLC doorontwikkeld. Wij zijn ervan overtuigd dat de combinatie van online communicatie en events een nieuw speelveld wordt binnen onze branche. Er breekt een nieuw en spannend tijdperk aan, waarin wij een hoofdrol willen spelen', aldus Thomas Wieringa.

Lunchsessie
Obsession Live Communication organiseert op 3 juni een lunchsessie voor geïnteresseerden. Aan de hand van een aantal best practices zal dieper worden ingegaan op deze nieuwe dienstverlening. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan kunt u zich aanmelden bij Thomas Wieringa via thomas@obsession.nl  

>> meer nieuws over evenementenbureaus
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.